Dua

Seçmece maillerden… FW mailleri genelde okumam ama bunu açtım şans eseri ve çok hoşuma gitti……

Belki çok Dertlisin..

 Belki Artık Yeter Diyorsun…

Belki Kendinden Geçmişsin…

Belki de Ağlıyorsun…

 Belki Bu Musibetlerin Sonunda Eline Bir şey Geçip Geçmeyeceğini Düşünmektesin…

Duy!!!

Rabbin Sana Söylüyor..

 “Sabredenlere, Felaketlere Karşı Dişlerini Sıkıp Göğüs Gerenlere Mükafatları Hesapsız ödenecektir..”

 Belki De Onca Insanın Arasında Neden Senin Seçildiğini Soruyorsun…

Oysa Rabbinin Seçtikleri Kıymetlilerdir…

 “içinizden Mücahidlerle Sabredenleri Ortaya çıkarıncaya Kadar Elbette Sizi Deneyeceğiz” (Muhammed, 47/31)

Hayat Bir Imtihan Değil Mi ?

 Her Soru Ebedi Hayatında Yer Alan Bir Tuğla…

 Nefes Alıp Verdiğin Her An Yeni Bir Soruya Gebe…

Onlar Olmasaydı Sonsuzluk Yurdunda Sana Ait Hiç birşey Olmayacaktı…

Derdin Yoksa üzül asıl!

 Dertliysen Bil Ki…

O Seni Seviyor….

Bak ! Sevdiğin Ne Diyor ?

 “Allah Hayrını Dilediği Kişiyi Sıkıntıya Sokar!”

Belki Sen Ashab-uhdud Kadar Acı çekmedin…

Hani Kralları Onları Iman Ettikleri Için Ateş Dolu Hendeklere Atmıştı Ya…

Belki Sen Ebu Zer (r.a) Kadar Acı çekmedin…

 Amcası Inandığı Için Onu Hasıra Sarıp Yakmıştı Ya…

 Belki Sen Vahşi Kadar Acı çekmedin…

Sevgilisi Ona “bana Görünme!” Demişti ya…

 Belki Sen Yakup (a.s) Kadar Acı çekmedin…

Yusuf’u (a.s) Elinden Alınmıştı Ya…

Belki Sen Hatice(r. Anha) Kadar Acı çekmedin…

Muhammed (s.a.s) Yurdundan Kovulmuştu ya….

 Unutma! Rabbin Kimseye Dayanabileceğinden Fazlasını Yüklemez…

Belki Kalbindir Acıyan… Belki Bedenin… Bekki De Ruhundur Kıvranan….

Belki Yokluktur Seni Saran…. Belki de Bin Bir Türlü Muamma…

 Her Ne Durumda Olursan Ol Diline Yakışır Bu Dua…

La ilahe illa ente sübhaneke inni küntü minezzalimin.

Ya Rabbi, razı olmadığın şeylerden ne yapmışsam hepsini affet…

Senden Başka Ilah Yoktur! Sen Bütün Noksanlıklardan Münezzehsin… şüphesiz Ben Nefsime Zulmedenlerden Oldum… Sen Bağışla beni amin..

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız ve bir erkek çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni.
Bu yazı İzdüşüm içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

10 Responses to Dua

  1. mert dedi ki:

    sıkıntıda olan herkes keske bu yazıyı okuyabılse..

  2. Kâzım Mızrak dedi ki:

    Uyku tutmadı, bir iki saat olmuş yatalı. Ya sabır diye diye bir o yana bir bu yana döndüm durdum. Sonra bir kaç blog gezinirsem kendime geliriim belki dedim, burayı buldum.

    Mert’in yorumunu da okuyunca yazmak geldi içimden. Benim sabrım, belki devede kulak kalır. Ama, gelin görün ki bir de bana sorun. Her dağın kendisine göre dumanı vardır derler ya, işte öyle bir şey.

    Rabbim önüme sayısız nimetler sermiş iken; bu sözlerimle O’nu c.c. gücendirmiş olmayayım. Demek ki beni seviyor hâlâ diye avunacağım, ve biliyorum ben buna lâyık mıyım diye de söylenmeden edemeyeceğim.

    Yüreğime ılık bir şefkat düştü.

    Ya seviyorsa.. .

  3. Habibe dedi ki:

    Ne kadar manalı bir yazı. Allah senden razı olsun ki derdimize of değil oh şükrü demeyi hatırlattın 🙂

  4. miray dedi ki:

    iyi güzel de bu duayı nasıl ezberleyeceğiz. dur bakim, belki bir kağıda yazıp kağıttan okuyarak dua edebilriz.

  5. selma dedi ki:

    merhaba fatma abla , eline sağlık blog gerçekten çok güzel.ben de gezerken tesadüfen buldum bloğunu.Sıkıntılar aslında bizler için birer fırsat ama bizler illaki şikayetçi oluyoruz.

  6. zehrasunay dedi ki:

    Merhaba Selma…seni görünce şaşırdım:) Sıkıntılara sabretmek güzel olanı…inşaallah

  7. selma dedi ki:

    niye şaşırdın?:)

  8. zehrasunay dedi ki:

    bilmem nerden tıkladığını merak ettim:)

  9. selma dedi ki:

    valla geçen seneydi nası bulduğumu hatırlamıyorum galiba cumhuriyetin sitesinden bulmuştum:)

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?