Kitap Tanıtımı #24 İçindeki Uyuyan Güzeli Uyandır

İçindeki Uyuyan Güzeli Uyandır

“Çünkü uyandığında seni bekleyen o muhteşem hayata gözlerii açacaksın”

Yazar: Alişan Kapaklıkaya

Uzun zamandır kişisel gelişim adına kitap okumamıştım, esasında biraz da ön yargılıydım, biraz safsata ve boş gelirdi bu kitaplar. Ama Alişan Bey’in bu kitabı düşüncelerimi farklılaştırdı. Kendi hayatından kesitler var aslında kitapta, konferanslarında neler yapabildiğini anılarıyla destekleyerek anlatmış. Aile içinde yaşadıklarını gözlerim dolarak okudum, bir çoğu benim de yaşadığım şeylerdi… Sorunlarını çözmüş ve çözdükten sonra hayatının nasıl cennete döndüğünden bahsetmiş… Bunun yöntemlerinden de çok kısa bahsetmiş, bana yetmedi açıkcası diğer kitaplarını da okumayı planlıyorum… Ha bu arada bir de kitapta Alp Boydak ve Erdal Demirkıran kitalarından söz etmiş, onlra da okunacaklar listeme eklendi. Eğer gelirse buralara Konferansını da kaçırmayacağıma eminim.

Kitap arka kapağı yazısı;

 “İnsan bir ‘güzel’ olarak doğar. Büyüdükçe kendini büyük zannedenlerin oturduğu tahtı sallamaya başlar. Minik güzelle baş edemeyen büyükler, öcü, cin ve dev gibi hayali canavarlarla onu uyutmak isterler. Minik güzel büyüdükçe gelenek, ayıp, disiplin, not korkusu gibi gözle görülmeyen silahlarla sindirilmeye çalışılır. Maalesef güzel doğanların büyük bir çoğunluğu daha gençlik çağına gelmeden uyur. Çünkü bizim eğitim adına verdiğimiz bilgilerin çoğu aslında onu uyutmaktan ve uykusunu derinleştirmekten başka bir işe yaramaz.

Bu kitapta dünyaya muhteşem olarak geldikten sonra iyi niyetlerle uyutulan, içindeki güzelin uyuduğunu fark eden ve onu uyandırmak için çırpınan bir sevgi yolcusunun serüveni var.

Eğer sen de içindeki güzeli uyandırmak istersen hadi gel arkadaş olalım. Bu kitabı okuyup arkadaşlığımızın tadına bakman amacıyla gözlerini dört dakika ödünç verir misin?

İçindeki güzel uyandırılmayı beklerken sen hâlâ neyi beklediğini hiç düşündün mü?”

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Okudukça, Uncategorized içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Kitap Tanıtımı #24 İçindeki Uyuyan Güzeli Uyandır için 4 cevap

  1. nesrin dedi ki:

    Ne güzel anlatmışsın… içim kıpırdadı, sanki bi yerlerden bişey bekliyorum, gereksiz üzütü sıkıntı ve streslerimle ve sevgili oğlumun beni çileden çıkarmasındaki çaresizliklerime bir ilaçmış, beni dürtüp kendime getirecekmiş hisi uyandırdı. BU içimizeki uyuyan güzel derinlede saklanan gerçek benliğimizmi, yoksa her insandaki içsel güzellikmi? YOKSA…?

  2. zehrasunay dedi ki:

    Merhaba hoşgeldin, bir önceki ince yorumuna teşekkür edemedim, okudum kızardım nedense🙂 Sevindim de… Kitap çok güzeldi öneririm… İçimizdeki uyuyan güzel biz küçükken uyutulmuş cesaretimiz, belki iyimserliğimiz, belki olaylara pozitif yaklaşımımız, belki de başka birşey… Kendimizde olumsuz gördüğümüz her ne varsa zıttı… İnsan mükemmel yaratılmış ama ne olmuşsa yaşadıkça mükemmellikten uzaklaşmış, iyi olan bişeyler bastırılmış… Buarada beni de kızım çileden çıkarıyor🙂 Hiç mutlu olamıyor memnun edemiyorum ve üzülüyorum

  3. nesrin dedi ki:

    hımm… Peki biz bu doyumsuz sürekli daha fazlasını isteyen yavrularımıza ne yapıyoruzda güzellikleri bastırıp doyumsuz hep isteyen bencil bireylere dönüştürüyoruz… Ve asla bunu istemeyerek yapıyoruz. Kendi ipuçlarımı geçmişten toplarken yavrularımız adınada bişeyler bulmak dileğiyle bu kitabı okuyacağım. Sevgiler…

  4. Nazlı dedi ki:

    kitabı daha okumadım ama herkes bu kadar tavsiye ediyor cumartesi qünü alcam tüm kitapcılarda bulabilirmiyim bilmiyorumm bulcam artık bi yerlerden🙂

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

