Microsoft Excel Uygulama örnekleri

Excel Uygulama1
Excel Uygulama1

 

Excel Uygulama 2

Excel Uygulama 2

 Excel Uygulama 3

Excel Uygulama 4

Excel Uygulama 4

Excel Uygulama 5 Excel Uygulama 5

 

Excel Uygulama 6 Excel Uygulama 6
Excel Uygulama 7 Excel Uygulama 7

 

Excel Uygulama 8 Excel Uygulama 8

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız ve bir erkek çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni.
Bu yazı Etkinlik içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

14 Responses to Microsoft Excel Uygulama örnekleri

  1. büşra dedi ki:

    çok işime yaradı teşekkür ederim bravo

  2. Esma dedi ki:

    hocam ne gereği vardı boşverin ya şu yaz günü bize çektirdiğinize değmez.elinize sağlık yinede

  3. sevda dedi ki:

    çok güzel hepsi eliniz dert görmesin….

  4. hasan dedi ki:

    cok güzel bir şey cok işime yaradı teşekürler

  5. kenan dedi ki:

    süper teşekürler gerçekten harika oldu bu ..

  6. ali dedi ki:

    benim bi sorum olucaktı excelde birsey çizmek istiyorum ama herhangi bir bilgim yok.ve benim için bunu yapmak çok önemli nasıl yapabilirim yardımcı olursanız çok memnun olurum.

  7. umut dedi ki:

    Hocam iyi günler;

    Excel de kasa hesabı yapmak istiyorum.Fakat bir türlü başaramadım.Yardımcı olmanızı diliyorum.Yani:

    DEVİR:………………………………………………..: 11111
    TARİH -AÇIKLAMA – ALINAN – VERİLEN – KALAN > Sütünlarında

    ALINAN SÜTUNUNA GİRİŞTE :HEP TOPLAYACAK: +
    VERİLEN SÜTÜNUNA GİRİŞTE: HEP EKSİLECEK: –
    KALAN SÜTÜNUNDA: FARK: =

    -DİKEY OLARAK alınan-verilen=kalan sütünlarının ayrı-ayrı toplamı alınabilmeli
    -Bu toplam bir sonraki günün devri olacak.

    Teşekkürler.Sağolun.

    vural34@yahoo.com

  8. ayşen dedi ki:

    emeğinize sağlık,bugun derste uygulayacağım

  9. kenan dedi ki:

    slam ben exel de sitem için bi belge yaptım bunlara benzer ama kabul etmedi neden anlayamadım sitem http://www.yekfane.tr.gg tahmini olan yazsın

  10. baran dedi ki:

    süperrrrrrr

  11. aslı dedi ki:

    uygulama 8 deki 7 şekil nasıl yapılıyor

    • muhsin dedi ki:

      baya zaman gecmis ama cevaplayayim. excel 2016 da hucreleri bicimlendirde dolguya basip bir desen secilebiliyor ve o desenin rengi sagdan secilebiliyor. dikkat edilmesi gereken sey dolgu arka plani deil dolgu deseni degisitrilmeli ikiside ayni sekmede karistirilabilir.

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?