Öteki Dergi’den Tekrar Merhaba

image

Ben bu fotoğraf hikayeciliği olayına fena kaptırdım kendimi.🙂
Yazmak kadar değer görüp yayınlanmak da mutluluk sebebi. Şu an bulunduğum kasabada, hemhal oldugum deniz&kum&güneş üçlüsü kadar mutlu eden bir şey bu beni…

Öteki Dergi’nin son sayısında fotoğraf öyküsü bölümünde benim de bir hikayem var.
Şu yukarıdaki kızcağızı azıcık üzmüş olabilirim. Bir de küçücük bir sır hikayemde o kızcağızın başından geçen olay esasında benim de gerçekten yaşadığım bir olay. Yani bir bölümü…🙂
Okumak isterseniz. “Leyli Meccani” isimli hikayemin link şöyle;

http://otekidergi.com/87-Oyku-Detayi.html

Aynı fotoğrafta bir de canım adaşımın hikayesi var. Girmisken onu da okumadan geçmeyin😉

http://otekidergi.com/86-Oyku-Detayi.html

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı İzdüşüm içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

