Blogumda 100. Kitap; Kelime Defteri Hediye!

DSC_05911
Merhaba bu blog neredeyse 6,5 yıldır var hayatımda. İlk başlarda öğrencilerimle ödev/etkinlik iletişimi amacıyla kurmuştum. Sonradan MEB wordpress bloglarının tamamına erişimi engelleyince, ben de okuduklarımı, izlediklerimi, bazen hissettiklerimi, bazen dinlediklerimi paylaşmaya devam ettim. Blog sayesinde çok güzel insanlarla tanıştım. Aynı kitabı okuduk bazen… Sonra gün geldi merak ettim okuyup burada bahsettiğim kaç kitap olmuş diye ve oturup numaralandırdım. 70li bir rakamdı o vakit; geçen seneydi yanlış hatırlamıyorsam. Geriye dönüp okuduklarıma göz atmak sevindirmişti beni ve demiştim ki; “Blogda 100. kitaba ulaştığımda o kitabı bir çekiliş ile hediye edeceğim.” İşte şimdi o gün geldi🙂

En sevdiğim yazarın son kitabını armağan etmek istiyorum bir kişiye. Ben de henüz okumadım Nazan Bekiroğlu’nun Ekim 2014’te çıkan Kelime Defteri’ni… Birlikte oluruz belki size çıkarsa ne dersiniz?🙂

Yapmanız gereken basit; sadece bu yazının altına size ulaşabileceğim bir e-posta adresi ile birlikte yorum bırakmak🙂 Son katılım tarihi 17 Kasım 2014. Ha bu arada çekilişi minik kızıma yaptıracağım🙂 18 Kasım’da da duyururum sonuçları buradan inşallah🙂

PS. Eğer instagram kullanıcısı iseniz buraya yorum yazmanıza gerek yok. İnstagram profilimde bulunan açıklamalara göre bu fotoğrafı paylaşmanız yeterli…

Bol şanslar🙂

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Duyurular, Okudukça içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Blogumda 100. Kitap; Kelime Defteri Hediye! için 20 cevap

  1. Tayfun Sürücü dedi ki:

    Kaleminize͵okumalariniza͵yorumlariniza ve niyetinize saglik diliyorum. Okudugum kitaplari yorumladigim blog sayfamda sizin kadar tecrubeli olmasamda siz ve daha niceleri gibi tecrubeli bir blog yazari olmaya gayret ediyorum. Iyi yorumlar iyi okumalar olsun

  2. Syhn dedi ki:

    100. Kitap icin bizim sana kitap gondermemiz gerekiyor aslinda.
    Merak ettim benimki 100 olmus mu? Baglantim duzelince girip bakacagim🙂
    Neyse ben katiliyorum.
    hatta bana cikarsa ben de sana kitap gonderecegim.
    Hodri meydan😉

  3. nurkodaz dedi ki:

    Harikasın, blogunu takip ediyorum zaten. Çok ilginç ve güzel bir durum olsa gerek 100. kitap. Okuduğun kitapların hiç sonu gelmez umarım. (Not: Çekilişe katılmak için yazmadım. Çok hoşuma gitti. Belirtmek istedim. )

  4. Günaydin size ve minik kiziniza🙂 Bu Sabah rast geldigim en güzel haber bu olsa gerek. Ne zamandir gönlümden gecen bir durumdu. Bir firsat olsada alsam okusam gerci ben kendimi biliyorum okumaya bitirmeye kiyamaz dim yine. Nedense Nazan Bekiroglunun sahip oldugum kitaplarinda hep bu hisse kapiliyorum hic bitmesin istiyorum🙂 ve “Kelime Defterini” de bir türlü almak firsat olmadi. (Almanyada yasiyorum. Ya kitaplari almak icin türkiyeye gelmeyi bekliyorum yada fuar olsa diyorum ama ona da denk gelsede herzaman firsatim olmuyor, neyse :)) Aslinda burayi bulmam biraz tesadüf oldu. Gerci tesadüfler yoktur vesileler vardir ben öyle inaniyorum ve öyle de oldu. Twitter da gezinirken hatta bu sabah Nazan Bekiroglunun; “Aklıma yaslansam kalbim, kalbime yaslansam aklım yarı yolda bırakıyor…” güzel sözünü öyle kendimce paylasirken bir anda kendimi sizin Blogunuz da buldum. Insallah bundan sonra da sIk sIk takip edicem. Izninizle, “Kizinizin uguru” demek istiyorum. (..ve ilk kez böyle birsey deniyorum ) bana ulasirmi bilmem ama bu durumda bana sadece Insallah demek düser🙂 Cok yazdim biraz huyumdur kendimi kayip ederim. Ama bu gibi durumlarda mutlaka birseylere cok sevindigim icin. Mazur görün.

    Güzel haberlerinizi bekliyorum Allah´a emanet olun. Sevgi ve Saygi ile Almanyadan cokca selamlar.🙂

    • zehrasunay dedi ki:

      Kim bilir belki sizin isminizi çeker kizim🙂 Türkiye’den bir yakininiza yollarim, size ulastirir🙂 bol şanslar…

  5. Arzu Fatma DOGAN dedi ki:

    Kambersiz ve de Arzusuz düğün olmaz ise çekilişte ben de varım!🙂
    Hayırlı olsun, ugurlar getirsin canımcım. Nice 100’un katlarında kitap yorumlarını okuyabilmek, feyiz alabilmek dilegiyle😉

    Eylülcüğümün parmakları bakalım kime sans getirecek?🙂

    Sevgiler,
    afd

  6. EBRU dedi ki:

    Selamlar Fatma Zehra Hocam,
    İlk takip ettiğim hatta hala tek takip ettiğim blog sizinki. Okuduğunuz kitaplardan alıntılar yapmanız yolumu buraya düşürmüştü. Kimbilir hediye edeceğiniz kitabın da yolu bana düşer, belli mi olur ?🙂

    Bekleyelim bakalım🙂

  7. Saliha elif dedi ki:

    Bende elimden geldiğince takip etmeye çalışıyorum. Şuan hamileyim haftaya doğum iznine ayrılıyorum.doğum öncesi bu dönemde inşallah sizden hediye olarak alacağım bu kitabı okuyacağım. Kızım adına sonucu heyecanla bekliyorum.

  8. Emel dedi ki:

    Kitapsever bir anne olarak sitenizi geç farketmişim.
    Şansımı denemek isterim.
    Sevgiler…

  9. emine81 dedi ki:

    Bende katiliyorum😄😄

  10. zeyyldrm dedi ki:

    İnanın Nazan Bekiroğlunun bu kitabını okuyanların yorumlarını arıyordum satın alacaktım bu blogu görünce okuyup fikir sahibi olayım dedim fakat çekilişi görünce katılmak istedim bende varım🙂

  11. Aynur dedi ki:

    Sitenizi emel arkadaşım sayesinde öğrendim.
    Kitaplığımda sizden de bir kitap olması hoşuma gider.🙂

  12. Özlem dedi ki:

    Yeni kitapsever bir takipçinizim.Nazan Bekiroğlu’nun kitabı için çekilişe katılmak istedim.🙂

  13. nuh azgınoğlu dedi ki:

    Hmm ben de katilayim o zaman.🙂

  14. sumeyra dedi ki:

    Ekledin mi eklemedin mi ekmeleddin mi derken benide dahil ettin hocam :))

  15. hulya dedi ki:

    kııız ben buraya yorum yazmıştım ilk gün nerede uctumu hhocaaam

  16. mukaddsckr dedi ki:

    Reblogged this on mukaddes çakır and commented:
    Harikaa 😄

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

