Mreyte ya mreyte – Racha Rizk

“Bu da burada dursun”…

Sen Aydınlatırsın Geceyi filmini izlemek isteyip de kaçıran, bulurum nasılsa diyerek bulamayan, filmde çalan bu şarkıyı defalarca dinleyen  FZ😦 Şarkı çok da fazla üst üste dinlenilecek cinsten değil aslında, bir karamsarlık oturuyor içinize… Ya da bana öyle geliyor… Ama çok güzel. Sözlerinin çevirisi de şöyleymiş…

***

Aynam, aynam ..
Sana hikayemi anlatacağım. Söylesene bana kimim ben?
Ne kadar büyürsen büyü, ne kadar değişirsen değiş ;
Sen bensin ben de sen.
Benim gözümde zaten altı yaşındasın ah aynam.

Sana hikayemi(masalımı) anlatacağım
Bana onların hepsinden daha çekici (zarif) olduğumu söyle
Ve daha cazibeli (Nazlı) olduğumu söyle
Bak bana ve gördüklerini söyle. Ah, aynam..

Sana hikayemi anlatacağım
Söyle bana, neden saçlarım sarı değil?
Kalçalarım küçük değil ve dudaklarım iri (dolgun) değil? ah aynam..

Sana hikayemi anlatacağım
Söyle bana nasıl küçültürüm onu ?
veya makyajla nasıl güzelleşebilirim o çekici kıyafetlerin içinde

Söyle bana kimim ben?
ne kadar büyürsen büyü, ne kadar değişirsen değiş, sen bensin ve ben de sen
benim gözümde zaten hala altı yaşındasın, ah aynam

söyle bana kimim ben..
söyle bana kimim ben
ah aynam, ah aynam, ah aynam..

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Müzik içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Mreyte ya mreyte – Racha Rizk için 2 cevap

  1. Arzu Fatma DOGAN dedi ki:

    Bende tam anlamiyla bir teslimiyet hissi uyandiriyor bu sarki.

    • zehrasunay dedi ki:

      Her kitapta filmde ya da müzikte olduğu gibi… Nasilsan öyle hissettiriyor demek ki… O zaman karamsar gelmiş ama şu an sadece huzur veriyor🙂

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

