Kocaman bir paket mutluluk… :)

afede3

İnstagram-twitter-facebook kullanmayan blogger dostum, adaşım öyle mutlu etti ki anlatamam :) Kocaman bir paket hazırlamış bize. Bazen hic ummadığınız vesileler ile mutlu ediliverirsiniz… Blogu/blogum aracılığıyla kimi tanısam çok sevdim ve hep mutlu edildim🙂 Üstelik öyle ince ki öncesinde bana hiç çaktırmadan Mustafa Ulusoy’dan pasajlar okutuyor, sevip sevmediğimi soruyor,  konferansına gidip ismime imzalatiyor, kızlarımı da unutmuyor, el emeği bir de ebru kitap ayraci yapıp ekliyor… (Her Pazar’ını ebru kursunda geçirdiğinden bahsedince çok imrendim)

O beni çok mutlu etti dilerim de Allah onu çok mutlu etsin🙂

Kimmis bu güzel insan derseniz ismi Arzu Fatma; blogu ise http://afede-hali.blogspot.com.tr🙂

afede1

Ha bir de paket bana ulaştıktan sonra arayıp, kargodan aradığını ve paketin yarısının İstanbul’da kaldığını bizzat oraya gidip almam gerektiğini söyleyip, yüzümdeki gülücüklere gülücük ekliyor… Çok seviyorum ben bu  Eylül kızını…🙂

afede2 Sahiden de beni İstanbul hiçbu kadar güzel çağırmamıştı… Elif’e aldığı çantanın içinden çıkan çikolatalar, bana yazdığı gizli mektubun sonuna eklediği İsmail Abi repliği… Ne diyeyim. Cidden çok çok çok sevindim…:)

 

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı İzdüşüm içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Kocaman bir paket mutluluk… :) için 6 cevap

  1. Syhn dedi ki:

    Ne güzel insanlar var değil mi?
    Bizi mutlu edenleri Allah da mutlu etsin ^.^

  2. Arzu Fatma DOGAN dedi ki:

    Cok guzel bir yazi olmus adas, paketten de guzel! Okumalara doyamiyorum🙂 Son zamanlarda yaptigim en keyifli sey o paketi hazirlamakti. Sonrasinda senin/kizlarin sevincini gormek, ortak olmak ise paha bicilemez…
    Mutlulugumuz bol olsun, daim olsun🙂 Eylüldaş olmak baska bisey…😉

  3. ahukader dedi ki:

    Ne güzel. Bende o kadar mutlu oluyorum ki blog arkadaslarim bana genellikle kartpostal gönderiyor. Mektup yaziyor. Gurbette olunca siladan kart almak daha anlamli.

  4. Geri bildirim: Kitap Tanıtımı #94 Aynalar Koridorunda Aşk | Karalama Defteri

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

