Dinledikçe ;)

İtiraf etmeliyim ki; müzikten pek anlamam. Dinlerim ama benim dinleyişlerim de takıntılı şekildedir. Örneğin bir sanatçıya/bir şarkıya takılıp gün içinde hatta günler boyunca defalarca dinlerim. Son günlerde Stromae’nin Papaoutai’sine takıldım. Biri sormuştu üst menüde “Okudukça” ve “İzledikçe” var da neden “Dinledikçe” yok diye… Artık var;) “İzledikçe” menüsünün altında…😉

Şu sıralar havalardan mıdır, geç uyumaktan mıdır nedir, müthiş bir yorgunluk hali içerisindeyim. Öyle ki sabah uyandığımda bile yorgunum. Gün içinde azıcık da olsa uyuyabilmek için ölüyorum! Tabi çalışan anne hayatı buna pek izin veren cinsten dizayn edilmiş değil. Zaten evde olduğum ve Eylül’ü uyuttuğum vakitlerde de bir kahve yapıp soluğu ya bilgisayarın ya da okuduğum kitabın başında alıyorum. Son zamanlarda o blog senin bu blog benim geziniyorum. Eski günleri hatırlıyorum, bazı bloglar öyle canlı ki; kendi blogumu kuş uçmaz, kervan geçmez bir mekan gibi algılıyorum. Bunda benim payım da büyük tabi. Bazı zamanlar gelen yorumlara cevap yazmaya bile üşendiğim oluyor. Ev işleri ve hatta okul işleri için de aynı uyuşukluk üzerimde son günlerde.

shockleewebpic_StromaePapaoutai

Enerjimi ne zaman düşük hissetsem ve bir dünya iş yapılmak üzere beni bekliyor olsa işte şu şarkıyı açıyorum. Gerçekten insanı hareketlendiren bir şarkı. Sözlerinde babasına sürekli “Neredesin baba?” diye hitap eden bir çocuk… Klip de düşündürücü. Sanatçı hakkında bilgiye şuradan ulaşabilirsiniz. Ayrıca bu şarkıya takılmama sebep olan adaşın bloguna da buradan ulaşabilirsiniz.🙂

Ev ahalisi bıktı aynı melodiden ama ben sarıp sarıp dinliyorum.🙂 (Youtube engelli olduğu için göremiyorsunuz siz ama altta Dailymotion’dan alternatif link de mevcut😉 )

Alternatif link; http://www.dailymotion.com/video/x10okz5_stromae-papaoutai-clip-officiel_music
Ps: Bu sabah saclarımı toplayıp aynaya baktığımda gülümsedim ve kendimi çok genç hissettim. Bu da burada dursun🙂

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Müzik içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Dinledikçe ;) için 4 cevap

  1. Arzu Fatma Dogan dedi ki:

    Hahahaaa🙂 Adas, demek sana da bulastirabildim Paapute’yi🙂
    Ne mutlu bana! Madem oyle sana yeni kesifler gondereyim.

    • zehrasunay dedi ki:

      Gönder gönder ki “ooffff yine mi bi şarki?” modunda olmasın çevremdekiler🙂

      • Arzu Fatma Dogan dedi ki:

        Kendimi “dinledikce sponsoru”n ilan ediyorum o vakit. Blogundan okuduklarimin minicik bir karsiligi olsun😉

      • zehrasunay dedi ki:

        Bana herkesin müzik zevki uymuyor ama seninki ile frekansim tutuyor sanirim🙂 Memnuniyetle…:)

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

