Yerçekimi

images1

Doğrusu uzun zaman sonra bir film izledim. Baştan sona iki karakterin(Sandra Bullock&George Clooney) rol aldığı ve orijinal adı Gravity olan film 2013 yapımı. Seneryo ve yönetmenlik ise Alfonso Cuarón’a ait.  IMDB puanı 8,2. Bilim kurgu ve hatta biraz da dram türünde sınıflandırılabilecek filmin tamamı uzayda geçiyor. Görüntüler muhteşem ve çok gerçekçi. Romantik komedi tarzında sık sık izlediğimiz Sandra Bullock bence bu filmde oyunculuğunu çok daha iyi gösterebilmiş.

imagesJG0Z051G

Film  uzay araçları kullanılamayacak şekilde hasar gören iki astronotun hayatta kalma mücadelesini anlatıyor. Benim açımdan biraz sıkıntılı oldu izlemesi zira, oksijenlerinin bitme sahnelerinde mesela, nefes almakta zorlandıkça Sandra Bullock; ben oturduğum yerden derin derin nefes aldım. 🙂  Ama bu filmi 3D olarak sinema sahnesinde izlemeyi tercih ederdim…gravity-sandra-bullock-3

Filmin fragmanını izlemenizi öneririm, fragmanda bile klostrofobik haller içerisine giriyorum… Oksijensizlik ne zor… Ve yerçekimsizlik… Neticede ben beğendim.  Bu da fragman efendim…

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız ve bir erkek çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni.
Bu yazı İzledikçe içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

3 Responses to Yerçekimi

  1. thesunrise133 dedi ki:

    Yargıladığınız şeyleri kaybedeceğimizi unutmayın. Eleştirdiğiniz şeyi kendinize çekeceğinizi bilin…

  2. thesunrise133 dedi ki:

    ”Gerçek aşk öyle bir derttir ki ona yakalanan bir daha asla derman bumak istemez!” (Mevlana)

  3. thesunrise133 dedi ki:

    Ne mutlu kalbine sen düşene…Ne mutlu senin kalbine düşene…

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?