Bir demet şiir

Birhan Keskin ile tanışıklığım bir kaç yıl evveline uzanıyor, elimde döndürüp dururum yine zaman zaman kitaplarını… Şöyle bir derleme yapmışlar şiirlerinden, gördüm çok hoşuma gitti, kaybolmasın bir yere diyerek burada da paylaştım hepsi o…

***

insan olan yerlerim çok ağrıyor… 

*** 

Onu sevebileceğinin en yücesiyle sevdin.

 Titreme daha fazla kalbim.

 

Bağışla kendini artık onu da

 Bırak gitsin.

 Bırak gitsin.

 

O senin ezel gününden kaderin

 Sen onu nasılsa bin kere daha

 Seveceksin.  

*** 

O kadar uzun yol geldik ki seninle

 Şimdi, sen ayrı ben ayrı olan o yolu

 Nasıl yürüyeceğiz? 

*** 

geç benden, ben dururum, ben beklerim, geç benden,

 ama nereye geçersin benden ben bilemem. 

*** 

Hala soruyor musun bana, aşk ne demek:

 O en “bir” ve “tam” olana yürümek. 

*** 

dünya soğur,akşam serinlerken, benim sensiz sevinecek bir şeyim yok. kılı kırk yardım,altını üstüne getirdim, ve işte en gümüş cümlem: içimi açtım sana içini açmak için…

***

sana söz yakışır, ağzını hazırla. 

***

seni kırdığım yerden beni de kırdılar.

 ben hiçbir cümleyle ağlayamam artık seni. 

*** 

göğsümde sedeften bir çiçek taşırım

bir büyü bu, hayata karşı yaptırdım

konuşmam artık, kalbini kırdımsa senin

bil ki yanına düştüm. 

*** 

anı olacak bir şeyim yok

her şeyin dünündeyim. 

*** 

bir gün olur senin de düşerse elinden nar

 aşk bir gün seni de alır bir yerden bir yere koyar

 ne zaman ki kaplar gönül mülkünü kar

 çağır o zaman, anlatırım sana,

 bir ömürden nasıl döne döne geçer turnalar. 

***

ben sizi nasıl da ağır, nazlı ve dur bakalım sevdiydim.

***

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Şiir içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir demet şiir için 5 cevap

  1. Aslıhan Koçak dedi ki:

    Gece gece ne güzel geldi ve kaldı.
    Bu güzellik için teşekkür ederim.

  2. sesil yıldırım dedi ki:

    büyük keder içerirmiş, gördüm, anladım
    etten geçip aşka varanın sevgisi.
    bunun yanında sevgilim bunun yanında
    etin ihaneti, kısaca
    hiçbir şeydir.:/
    Birhan keskin

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

