Kitap Kardeşliği Nar Ağacı Okuyor!

nar agacı

Kitap kardeşliği bu ay 200’den fazla kişiyle birlikte Nar Ağacı okuyor… Ben geçen yıl Ekim ayında okumuş ve kitaptan şurada bahsetmiştim. Daha önceden de bahsettiğim bu güzel oluşumun blog adresi ise şurada. Aynı kitabı birlikte farklı şehirlerde okuyup o kitap üzerine sohbet etmek çok güzel…Tavsiye ederim!

 

 

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Havadan Sudan içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Kitap Kardeşliği Nar Ağacı Okuyor! için 2 cevap

  1. e-vren ;) dedi ki:

    Ben de kitap kardeşliğini bir yıldır İstanbul’da arıyorum ancak kitap kurdu birkaç kişiyle henüz tanışamadım (; metro ve metrobüste kitap okuyanlarla muhabbeti geliştirsem şimdiye yüzlerce kitap kardeşim olmuştu (;

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

