Hoşgelmişti… #blogfırtınası 19.gün

Gün 19. Çocukkenki halinizi hikayenizdeki bir karakter olarak anlatın. (Biraz yoruldum mu sıkıldım mı bilemiyorum bu fırtınadan uzaklaştım sanki ama ara ara yazacağım bakalım yine de)
fz
Bilimsel açıdan mümkün olmasa da; gerçi nerden bilecekler kaç yaşında kalıcı hafızanın oluştuğunu… Ben bazı ayrıntıları çok net hatırlıyorum o güne dair.

Zümrüt yeşili uzun kanepenin üzerindeki minicik beyaz bir kundak, tiz ağlama sesleri, annemin yattığı yatağın bembeyaz çarşafları, ve üzerindeki geniş kırmızı lekeler, kim olduğunu hatırlayamasam da; parmaklarım üzerinde kanepenin üzerinde yatan beyaz kundak içindeki, tiz sesler çıkaran canlıyı görme çabamı azarlayan o kadın, doğum evde olacağı için babamla birlikte karşı apartmandaki bir dosta gidişimiz, aklımın evde kalışı, her şey olup bittikten sonra ve o kadının azarından sonra boğazımda düğümlenen bir şeyler, o kalabalıkta ağlayamayışım, annemin bunu hissetmesi belki, yanına uzanmam için beni çağırması… 🙂

Ne garip bütün bunlar yaşandığında, ilk ve tek kardeşim dünyaya geldiğinde yani, henüz 3 yaşımı doldurmama 4 gün varmış ve ben hala net olarak bu yukarıda yazdıklarımı hatırlarım o güne dair… Öncesi yok, sonrası da yok, işte hepsi bu… Şimdi küçük kızımda hep kendi bebekliğimi görüyorum, kaşı gözü saçı başı bana pek benzemese de ona baktıkça küçük FZ’yi hatırlıyorum 🙂

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Blog Fırtınası içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Hoşgelmişti… #blogfırtınası 19.gün

  1. Arzu Fatma Dogan dedi ki:

    Bilimsel olarak hafiza kac yasinda kalicilasir, ben de bilmiyorum. Ama bildigim birsey varsa, insan kac yasinda olursa olsun, o gunu, tek kardesinin dunyaya geldigi gunu bir sekilde hatirliyor 🙂 Kardesimin dogdugu gune ithafen ben de soyle birsey yazmistim: http://afede-hali.blogspot.com/2013/08/takvimlerde-yolculuk-1-agustos.html

    Yazini gorunce “Eyluldas” oldugumuza bir kez daha kanaat getirdim 🙂

    Sevgiler 😉
    afd

    • zehrasunay dedi ki:

      Okudum yazini:) benziyoduz biraz sanirim:) kalici hafiza 4yasindan sonra olusuyormus diye okumustum:) ikimiz de bu tezi çürütmüşüz:)

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

