Kabus #blogfırtınası 5. gün

“Gün 5. Bir rüyanızı veya kabusunuzu hikaye şeklinde yazın.”
Dün gördüğüm kabustan bahsetmek istiyorum. Bir anne olarak bilinç altımın büyük bir bölümünü çocuklar kaplıyor doğal olarak.
Rüya bu ya benim 1yaşındaki küçüğü uyutmuş, annemle birlikte otobüslere falan binerek gezmeye gitmişiz. Annem sürekli rahatlatmaya çalışıyor, uyanmadan döneriz diye ama saatler geçiyor, büyüğün okuldan dönme saati bile geçiyor… “Biri uyandı ağlıyor içerde, diğeri kapıda kaldı” diyorum… Annemse ısrarla başka yerlere daha götürüyor beni… Hava kararıyor, para almayı unutmuş oluyorum, eve dönemiyorum, eşimi arıyorum açmıyor, meşgule düşürüyor, çocuğunu bırakıp tatile giden, ölümüne neden olan öğretmen geliyor aklıma ağlıyorum, koşuyorum, yağmur yağıyor, çamura batıyorum, karanlık,  şimşekler çakıyor….
Şükür hepsi rüyaymış diyorum fakat bütün bunları ise bugün büyük kızım kurstayken gittiğimiz pastahanede hatırlıyorum 🙂 Ve “Hadi kalk kalk olur ya erken çıkarlar” diyorum:)
Ps:Mobilden yazdım sürçü klavye ettiysem affola… 🙂

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Blog Fırtınası içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

