Karabatak #blogfırtınası 1. gün

avlanan-karabatak-resimleri

Bir varmış, bir yokmuş…

Can Yücel’in meşhur sözünü hatırlattı bu giriş bana hani; “Bana bir varmış de, bir varmış bir yokmuş deme! İçime dokunuyor…” sözünü. Hayatımızın her aşamasında öyle çok karşılaşıyoruz ki bu bir var iken bir yok olan insanlarla… Zor anlarda, kötü günlerde, ihtiyaç duyduğumuzda, menfaatleri bittiğinde ya da hiç bir sebep yok iken zamanın acımasızlığı ile unutanlarla ve unutulanlarla. Kırgınlıklarımı açık açık söyleyebilmeyi, içime atmamayı henüz öğrenememiş, gecenin bir yarısı canı kolalı jelibon çekebilecek kadar içindeki çocuğu büyütememiş bir kadın olarak diyorum ki bu bir varken birden yok olanlar, var olmaları gerektiğinde sırra kadem basanlar, sonra tam varlıklarını unutup hayatımıza devam edecekken yeniden ortaya çıkanlara sinir oluyorum. Karabatak cinsi insanlar… Soyunuz tükensin e mi?

Niye yazdım şimdi bunu? 😀 Efendim şurada bir blog challenge’ı/oyunu/ödevi başlatılmış. Amaç verilen görevleri Aralık ayı boyunca her güne bir ödev olarak yerine getirmek. Bunca iş güç arasında bır de bunu sıkıştırabilir miyim bilemiyorum ama elimden geldiğince katılmaya heveslendim. Biliyorum 1 Aralık için görevi tam olarak yerine getirmiş sayılmasam da henüz gece yarısını geçmeden hem katılmış olmak için hem de katılan bloggerlar ile tanışmak için ben de varım elimden geldiğince diyorum. 🙂

firtina

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı blogfırtınası içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

