Kalbine Sürgün

“Hani blogunda bazen şarkı yayınlıyorsun ya, bunu da benim için yayınla” dedi, blogdan istek parça yayınlamak olur muymuş? 🙂 Olurmuş demek…… Bir teşekkür yorumu yazar belki artık 😉

Kimilerine göre lazım değil aşk
Kimilerine göre hain
Ama ben seni çok ben seni çok sevdim
Küçücük bir kalpten sana açılan
Dünyalar kadar büyük bir ışık
Ama ben seni çok ben seni çok sevdim
Derler ki unutmalı, zamana bırakmalı.
Nasıl olsa sarılır yaralar bir gün
Ama benimki aşk değil, sen gibi taş değil
Benim ki kalbine sürgün.
Kimilerine göre lazım değil aşk
Kimilerine göre hain.
Ama ben seni çok ben seni çok sevdim
Sıcacık bir bakışın bana yetiyor
Dünyalar benim oluyor
Ama ben seni çok ben seni çok sevdim
Derler ki unutmalı, zamana bırakmalı
Nasıl olsa sarılır yaralar bir gün
Ama benimki aşk değil, sen gibi taş değil
Benim ki kalbine sürgün

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Müzik içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

3 Responses to Kalbine Sürgün

  1. Cüneyt dedi ki:

    Sıcacık bir bakışın bana yetiyor
    Dünyalar benim oluyor
    Ama ben seni çok ben seni çok sevdim

    • zehrasunay dedi ki:

      :)))))) silah zoruyla anca copy-paste yorum di mi?Dogum gunu hediyen blog postu sarki yeter mi?:))

  2. damlayldz dedi ki:

    Reblogged this on damlayldz.

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

