Yaşamaya Mecbursun

Kinyas ve Kayra bitti… Dimağımda bıraktığı tat uzun süre kalacak gibi. Hakan Günday’ı sevdim… Henüz kitap hakkında yazmak için erken gibi hissediyorum ama benim üzerimde bazı izler bıraktı… Bazı bağımlılıklarımdan kurtulma kararı verdirdi örneğin; tıpkı Kinyas ve Kayra gibi…  🙂 Kitapta öyle çok şarkı ismi geçiyordu ki hepsini de dinlemeye çalıştım okudukça. Sanırım tek Türkçe sözlü olan ve kitabın sonunda yer alan şarkı da Bulutsuzluk Özlemi’nden Yaşamaya Mecbursun idi… Kinyas gibi hissettim ben de dinlerken… Yaşamaya mecburum; ne olursa olsun…

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Müzik, İzdüşüm içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

