Life oooo life oo life o life du du du du

Bu şarkı beni çok eskilere götürüyor. Henüz evli olmadığım yıllara. Facebook profilimi de kapatmışken, müzik paylaşmak isteyince blogumu kullanayım dedim. Melodisi kadar klip görüntüleri de pozitif enerji dolu. Ben de bugünlerde birazcık öyleyim sanki 🙂 Belki yeni okulumun da bu noktada etkisi büyük. Aslında bir çok şey olumsuz gibi görünüyor. Mesela bir bilişim teknolojisi sınıfım yok 🙂 Ama umrumda da değil çok fazla. İnsanların etkisi büyük bu noktada. Bu gün toplantı vardı mesela. Gergin insan yok, yeniler biraz çekingen gibi olsak da çoğunluk çok esprili. Ki çalışma ortamında en büyük artı bu benim için. Esprili insanlar ortamı neşeli hale getiriyor ve problemler daha hızla çözülüyor. Stres yaşamıyorsunuz. İlk atandığımda kadın öğretmen ne kadar az diye düşünerek sıkılacağımı sanmıştım. Ama görünen o ki ben yeni okulumdaki erkek öğretmenler ile daha iyi anlaşacağım 😉

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Müzik, İzdüşüm içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Life oooo life oo life o life du du du du

  1. Erdem dedi ki:

    Öncelikle merhabalar Zehra hanım. Blogunuzu uzun süredir keyifle takip ediyorum hiç yorum yazmamıştım ilk kez merhaba demek geldi içimden. Bir kaç kez niyetlenip ne yazsam bilemeyip vazgeçmiştim 🙂 Okuma aşkınıza hayranım. Sizin kadar olmasa da ben de seviyorum okumayı. Önerileriniz işime çok yarıyor:) Bu arada meslektaş olduğumuzu da belirteyim.
    Keyifli ve mutlu yazılarınızın devamını diliyorum. Bu şarkı beni de gençliğime götürdü ve çok şaşırdım görünce çünkü ben de severdim bu şarkıyı 🙂 Daha sık yazın olur mu “öğretmenim” 🙂

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

