Bu tarihi unutma!

image

Bu başlık tamamen kendime yönelik kişisel bir direktiftir.  Insan hayatında şer gibi görünse de gerçek anlamda, kimi zaman içerisinde bulunduğu zamanı,  kimi zaman da geleceğini etkileyen hayırlar vardır.  Rahmet zahmeti gerektirir kimi zaman. Uzun uzadıya buraya yazmak istemediğim bir mevzu var. Hayatımda ilk kez bu denli uzun bir zaman dilimi için plan yaptım ve karar verdim. Önümüzdeki 17 yılı -tabi ömrüm varsa- kapsayan bir karar benimkisi ve unutmamam gereken tarih 5 Nisan 2013. Bu tarihin herhangi bir özelliği olmasa da bir başlangıç noktası olması nedeniyle çok önemli benim için. Ve bu plan hakkında sadece bir kişiye bilgi verdim o da tabi ki eşim 🙂 Onun dışında bana özel, içimde, Allah’la aramda olsun istedim.
Bir hastalık insan ömrünü güzelleştirebilirmiş de! Ondan sebep size de tavsiyem naçizane, icinde bulunduğunuz ve büyüttüğünüz her ne sıkıntınız varsa, bazen Allah bu gereksiz dertlenmelerinizin üzerine gerçek bir sıkıntı(hastalık gibi) ile sizi sınıyorsa, bir nevi sefkatinden dolayı sarsıyorsa sizi -ki hiç hakettiğinizi dusunmeseniz de-, aklını başına al diyorsa eğer;  unutulmadığınız için şükredin:) Cepten yazdım bu  postu, yazım hatam varsa affola 🙂

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı İzdüşüm içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

