Kitap Tantımı #61 Sevgi Bahçesinin Bahçıvanı

image

Sevgi Bahçesinin Bahçıvanı
Yazar: Alişan Kapaklıkaya

Geçenlerde ilçemize gelmiş Alişan Bey, aylıksız izinde evde olduğum için eşim bebekle ilgilenebileceğini, eğer istersem yerine gidebileceğimi söyleyince çok mutlu oldum. Yazarı daha önceden NLP kursuna katılmış arkadaşım nedeniyle okuduğum İçindeki Uyuyan Güzeli Uyandır kitabıyla tanıyordum. Seminere iyi ki gitmişim, benim için faydalı bir 2 saat geçirdiğimi düşünüyorum… Bu tür seminerlerde adettendir, arada ya da çıkışta yazar kitaplarını sunar ve imzalar… Ben de bu kitabını sevdim arka kapak yazısı nedeniyle…
Kitapta Alişan Bey’in öğretmenlik yaptığı ilk yıllar yaşadığı deneyimler paylaşılmış. Zevkle bir çırpıda okunacak bir kitap,bir öğretmen olarak severek okudum.
İşte arka kapak yazısı;

Merhaba. Şimdi beni eline alıp incelediğine göre içimde ne olduğunu merak ediyorsun. Sayfalarımın arasında sen varsın, yaşadıkların var. Annesiyle babasına gıcıklık olsun diye ders çalışmayıp dokuz zayıf getiren öğrencilerin zayıflarını nasıl kurtarıp takdir aldıkları var. Çocuğuna iyilik olsun diye onu başkalarıyla kıyaslayan, sonunda hayal kırıklığına uğrayan anne babaların çaresizliği, mutsuzluğu ve çözüm arayışları var. Sınıf denen dört duvar arasına sıkışıp kalmış, bunalmış derslerden nefret etmiş öğrencilerin çığlıkları var. Gözlerin sayfaların arasında ilerlerken içindeki savaşı durdurup kendinle kucaklaşırsın. Kendinle yüzleşir, çatışmalarını bitirir ve özgüvenini artırırsın. Sana atılan taşlardan kendine çok güzel bir sevgi sarayı yapmayı öğrenirsin. Öfkede cimrileşir, sevgide cömertleşirsin. Bulunduğun yeri cennete çevirdiğin için özlenen, beklenen ve aranan bir insan olursun. Başkalarının beklediği gibi yaşamaktan vazgeçersin. İzin verirsen gözlerini yüreğimi dizdiğim satırlarımın arasında misafir etmek istiyorum. Ne dersin?

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Okudukça içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

