Dünyanın Orta Yerinde Aşk İçin Ağlıyorum

resim001

Orjinal ismi Sekai No Chushin De Ai Wo Sakebu olan 2004 yapımı Japon filmi. IMDB puanı 7.2, vizyona girdiğinde Japonya’da hatrı sayılır bir hasılat yapmış. Filmin ismini Türkçe’ye kim çevirmişse tam olmuş. İzleyeli 1 ay kadar oldu. Bolca ağlamalı bir aşk/dram filmi. Sony Walkman’leri gördükçe sahnelerde ben de geçmişe gittim. Lise yıllarında başlayan, acı biten bir aşk hikayesi… Esas kızın esas oğlana (ki isimlerini hatırlamıyorum) kendi sesinden kaydettiği kasetler eşliğinde sürüyor. Hayli uzun, ben bu tür filmleri sevdiğim için sıkılmadım. Severek izleyeceğinize inanıyorum ama erkekseniz bence sıkılır ve izlemezsiniz 😀 Böyle de kesin yargılarım var artık ne hoş 😀

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı İzledikçe içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Dünyanın Orta Yerinde Aşk İçin Ağlıyorum

  1. ben erkeğim fakat sıkılmadım muhteşem bir filmdi 🙂

  2. az önceki yorum saçma oldu pardon 🙂 gayet iyiydi özellikle son kaset çok iyiydi bide havaalanında bekleme sahnesi 🙂

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

