Çok mutluyum be bi’log :)

Her ne kadar bu konu hakkında yazmaya elim varmadıysa da nerdeyse 2 haftadır içim(iz) içim(iz)i yiyordu… Sebep Mini hani bizim tatlı şeker kedimiz 🙂

Bizimle yaşamaya başladığından bu yana tam 1 yıl geçmiş, onunla ilk tanışmamızı şurada yazmıştım. İnsan seviyor hadi sevmeyi geçtim öyle bir bağlanıyormuş ki… Karşılıksız, çıkarsız bize duyduğu sevgiyi hissettikçe ailemizin bir ferdi gibi oluvermişti… Artık canının istediği her yerde uyuyor, dondurmadan pişmaniyeye ne bulsa afiyetle götürüyor, gözümüzün içine bakıp bacaklarımıza ellerimize sürtünüyordu… Onunla ilgili bir de evde kedi beslemek yazısı yazmıştım o da burdaa🙂

Ta ki bundan 3 hafta öncesine kadar… Şimdiye kadar kumunun dışını hiç pislemeyen Mini’miz bulduğu her yere çiş yapmaya başlamıştı, kızgınlık dönemiydi sebep erkek kedilerin kendisini bu kokuyla keşfetmesini istemesiymiş 😀 Bütün bu zıvanadan çıkmış hallleri sergilerken Mini, ben de 6 aylık hamileyim tabi 🙂 Toksoplazma testine varana kadar yaptırdım her şey normal çıktı, onun aşıları zaten yapılıyordu… Ama annem başta olmak üzere, eve temizliğe gelip giden kadına varana kadar herkesin derdi;”bu kedi evden ne zaman gidecek” olmuştu… İlk başlarda kulak tıkamıştık bu sözlere ama son hafta bende sigortalar feci attı:) Bi bakıyordum eşim elinde bez ve fıs fıslı bi deterjan sessiz sakin ilerliyor hedefe evde, her seferinde ağlama nöbetleri başlamıştı bende, kabul ediyorum ki bunda hamileliğin etkisi de büyük ama kaldıramayacak noktaya geldim…

Sonunda hiç beklemediğimiz bir yerin haberini aldık hem de üç farklı komşu/arkadaştan… Askeri gazinonun bahçesine hayvanat bahçesi yapmışlardı, kediler, köpekler, tavşanlar, ördekler, tavus kuşları… Bakılır orda kafesler var yaşar diyorlardı. Nedense hayvan barınaklarından cazip geldi, ki aylardır sahiplenecek bir tanecik bile kedi sever çıkmamıştı… Kızım ve eşim götürdüler o gün… Vedalaşmak çok zor oldu, sarıldım yattım bi süre, sanki anlamış gibi sesini çıkarmadı, öpe, koklaya, Allah’a emanet ede ede yolladım… 😥 En son pencereden bakarken göz göze geldik, arabada eşimin kucağından yukarı baktı…

Eve döndüklerinde her ikisi de kötü görünüyorlardı, eşim telefonunu evde unutmuştu, unutmasaydı vazgeçtim getir diyecektim, ki eve geldiklerinde de söyledim ama oyuncak mı oynuyoruz sitemi/kızgınlığı vs. üsteleyemedim… O gece öyle çok ağladık ki, ekşi sözlükten bi entry iyice alevlendirdi üzüntümüzü; ya ölürse, ya yaşayamazsa… Vicdan azabıyla sabah uyanır uyanmaz geri almaya karar verdik. Eşim okula gitti ve öğle arasında doğru gazinoya… Ama nafile 😦 Mini’miz tel örgüleri aşıp firar etmişti…

Sonrası hep suçluluk, fotoğraflarına bakamaz olduk, rüyalarımızda gördük günlerce üst üste…Bi kaç defa ağlayarak uyandığımı biliyorum…

Ta ki bu güne kadar 🙂 İki de bir de komşu astsubaya, yüzbaşına sorup duruyorduk; “gördünüz mü” diye, cevap hep negatifti… Bu gün bi tanesi kendiliğinden durup dururken söylemiş eşime. “Sizin kediyi gördüm ben Cuma günü nöbetteyken, dolaşıyordu” demiş 🙂 Öyle mutlu oldum ki demek ki 2 haftadır yiyecek bulabilmiş, su bulabilmiş… Zaten ortam trafiksiz bir orman ortamı, ki minik cadı evdeyken bir sabah balkondan serçe bile yakalamıştı.  🙂 Allah’ıma çok şükür ki başının çaresine bakabilmiş, içim ferahladı, çok mutlu oldum 🙂 Zaten sürekli onun için de dua ediyordum, koruması ve iyi haberlerini ulaştırması için…:) Darısı yavruladığının haberini almaya…:)

Allah öyle büyük ki, ve öyle seviyor ki 🙂 En canın sıkkın olduğu anlarda bile yüzünü güldürecek haberler ulaştırabiliyor elhamdülillah 🙂

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Havadan Sudan, İzdüşüm içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

