26. Hafta

Zaman nasıl hızlı akıp gidiyor. Teoman’ın şarkısında dediği gibi;”Nasıl oluyor; vakit bir türlü geçmezken Yıllar, hayatlar geçiyor?” insan şaşırıp kalıyor…  Sanki daha 1 ay önce almışım gibi hissediyorum bu sürpriz haberi, oysa tam 26 haftalık olmuş bebeğim… Şimdi hızla büyüyor artık hareketlerini, tekmelerini sadece ben hissetmiyorum. O an yanımda kim varsa elini elime alıp karnıma koyuyorum, çok şaşırıyor özellikle henüz çocuk sahibi olmayan arkadaşlarım 🙂 Ama babaya karşı biraz nazlı olacak gibi çünkü ne zaman babası dokunsa hareketli de olsa duruveriyor…

Bir kaç gün önce doktor kontrolüm vardı, çok şükür bebeğin sağlığı iyi, tam 980 gr ve 35 cm olmuş:) Bense yaklaşık 7 kg kadar daha şişmanım eski halime nazaran… Çevremdekiler hep yakıştığını söylüyorlar hamileliğin, mutlu oluyorum… Mutlu oluyorum demişken bu hisse eskisinden daha fazla ihtiyacım var bu ara… Hamilelik nedeniyle psikolojik olarak insan inişli çıkışlı anlar yaşıyor. Bazen kocaman bir hüzün kaplanıyor insanın içine, beklenti içinde olmak da büyük etken buna. Hep insanlardan beklentisiz yaşamayı istemişimdir ve başaramamışımdır bu zamana kadar… Yine benzer durumlar, bu kez kırgınlıklarım daha uzun sürüyor, içimden çıkmıyor, durup durup gözlerim doluyor falan, ama ne zaman böyle olsam kime kırıldıysam bi şekilde o da üzülüyor, Allah beni çok seviyor 🙂

Bebeğin sağlığı çok şükür iyi ama benim bazı sorunlarım var, şekerim yüksek çıktı örneğin, maksimum değer 120 olması gerekirken 200lerde, şimdi diyet yapıyorum 3 gün sonra yinelenecek testler, inşallah insülin kullanmam gerekmez gebelik süresince. Sonrası için değilse de 3 ay da olsa insülin zor geliyor hem bir de bebekte de şeker hatalığı riski artıyormuş benim yüksek olursa. İnşaallah düşer… Bunun yanında halsizlik had safhada bir de benim o güzelim incecik ayaklarım şu an şişmiş durumdalar 😦

Buralarda havalar çok sıcak, yazı nasıl geçireceğimin tasasındayım çünkü yolculuğa çıkmak istemiyorum böyle iken… Eylül’ü bekliyorum şimdi, Allah’tan bana sabır, şükür, huzur ve güzellikler vermesini dileyerek… Hazır yeri gelmişken, buraya kadar okuyan var ise:); yarınki Miraç kandillerini kutluyorum, bana/bize dua etmelerini umut ederek… Ve ne zaman konuşamasam yazıyorum…

“Artık ne sen konuşmalısın ne başkası

Yaşamak adına geçtik bütün değerleri

Beyazın en orta yerinde duydu yürek

Bu rüzgâr tutmaz insanı uzun boylu

Bu rüzgâr serseri …

Şimdi kavramların ve cümle rüzgârların dışında

Durdum bekliyorum, gelme.”
Gülten Akın

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Hamilelik güncesi içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

