Kitap Tantımı #47 Hayat Güzeldir-Mustafa Kutlu

HAYAT GÜZELDİR

Yazar: Mustafa Kutlu

Yaklaşık bir ay oldu Mustafa Kutlu’nun son kitabı olan Hayat Güzeldir’i okuyalı. Öyle bir zamandı ki; hastaneden çıkmıştım, 20 gün raporluydum, sürekli yatmam ve dinlenmem gerekiyordu. İçimdeki henüz kıpırtısını bile hissetmediğim Can’ın hayata tutunup tutunamayacağının endişesini taşıyordum. Teselli cümleleri, etrafımdaki insanlar, ettiğim dualar esasında rahatlatmıyordu beni, hep bir korku taşıyordum içimde. Hoş o korku halen var ama dozu biraz hafifledi🙂 İşte böyle bir zamanda, içindeki kısacık hikayeleri çok severek okudum Hayat Güzeldir’in…

Kitap Haziran 2011’de ilk baskısını yapmış. İçerisinde 21 tane sıcacık hikaye var, hayattan ümidinizi kestiğiniz zamanlarda ara sıra açılıp karıştırılarak yeniden umut dolmanızı sağlayabilir. Ben çok severek okudum, her hikaye gülümseterek noktalanıyor. Tüm kahramanlar hayatın içinden sıradan insanlar… Okurken fark edeceksiniz her insan aslında başlı başına bir hikaye. Çevremizdekiler de öyle, en önemsiz gördüklerimiz bile…

İlk kez bir Mustafa Kutlu kitabı okumuş olmama hayıflandım durdum, inşallah diğer kitaplarını da en kısa zamanda okuyacağım.

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Okudukça, Uncategorized içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Kitap Tantımı #47 Hayat Güzeldir-Mustafa Kutlu için 2 cevap

  1. Kaan Fakılı dedi ki:

    Yüksek L. tezim Mustafa Kutlu. Harika bir üslûp. İnsanın moderliğini, bu dünyaya uyum sağlamışlığını sorgulatacak öyküler. Ha bir de Türklerin Polyanna’sı.

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

