Serra…:)

Bir kaç gündür yeni çıkan bir reklamdan bahsediyordu eşim, ordaki kadın bana benziyormuş 🙂 Merak ediyordum ki, geçenlerde gösterdi meğer reklam filmi yukarıdaki videoymuş ve benzettiği kişi Penolope Cruz imiş 😀 “Yok canım o kadın çok güzel” dediğimde bana “sen ondan çok daha güzelsin” şeklinde iltifatlarda bulunan eşime teşekkür ediyorum 😉 Kaç zamandır blogumu güncellemediğimden bahsediyordu kendisi, hadi bakalım 🙂 Bu arada bebek bekleyen  ya da yeni doğum yapmış bayanların fiziksel açıdan iltifat görmeleri kendilerini çok daha iyi hissetmelerine sebep oluyor, evet evet kesinlikle öyle…

Bu arada malum cips reklamlarında kullanılan ünlülerden sonra bu 3. sanırım, ama diğer ikisini epey geride bırakan bir kaliteye sahip film, müzik de harika…

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı İzdüşüm içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

8 Responses to Serra…:)

  1. Serra dedi ki:

    Reklamı ilk defa izlediğimde fonda birisi “Serra Serra” diye sesleniyor, ya diyorum “kim sesleniyor, nerden geliyor bu ses?” önce bi şaşkınlık yaşadım.. Sonra reklam sonunda olayı çaktım. Çok da hoşuma gitti açıkçası. Genelde ismime pek rastlamadığım için özellikle TVde görebilmek eğlenceli oldu. 😉

    Bu arada eşinle sana maşallah.. 🙂

  2. Lama dedi ki:

    E yani tabi ki sen ondan guzelsin , baska turlu desin de gorsun basina gelecekleri 🙂

  3. Sena dedi ki:

    Bende tam bunu soracaktim, acaba reklamda calan müzigin adini bilen var mi?:/

  4. eaydinbas dedi ki:

    Ovv eşim de beni benzetse şöyle güzel hatunlara da moralim düzelse eccük 🙂

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

