Pıtpıt :)

Doktorumu değiştirdim, daha doğrusu sanırım 2. bir doktor ilave ettim bakacaz artık memnun kalırsam ilkiyle tamamen vedalaşırım da… Bu bey daha sempatik, daha ilgili, daha anlayışlı, daha soğuk kanlı, daha moral bozmayan cinsten… 9 ay sorunsuz sürerse zaten onun hastanesinede dünyaya gelecek Pıtpıt 🙂 Minicik bi şey; yaklaşık 1,5 cm, ekrandan izlerken bu kez yalnız değildim 🙂 Bi dahakine ablası da gelmek istiyor bizimle, o da görmek istiyormuş kardeşini 🙂 Maaşallah pıt pıt pıt hiç durmuyor kalbi, aman durmasın da 🙂 İnşaallah çok güçlü bir kız ya da erkek olacak doğunca, bunca sıkıntıya rağmen tutunmaya devam ediyor hayata 🙂 Ben daha iyiyim, şikayetlerim kısmen azaldı, halen tam geçmiş değil ama örnekleri görüp biraz da pozitif düşünmeye çalışınca (doktorun da etkisiyle) daha iyi hissediyorum kendimi… Bol bol kitap, Kuran okuyorum, dua ediyorum, uyuyorum/z… Sağolsun çevremdeki herkes özellikle de annem beni rahat ettirmek için çabalıyorlar, Elif isyanlarda bütün gün yan gelip yatıyormuşum 🙂 Erkek olmayı deneyimliyorum; evde hiç bir işe elimi sürmeyerek 🙂 Yatakları toplamadan tutun da temizlik, bulaşık, çamaşırlar vs. eşimin üzerinde 🙂 Gelen giden de eksik olmayınca ev derli toplu olmak zorunda 😀 Allah ondan da razı olsun, gıkını çıkarmıyor (!)… Arabası hele bi gelsin kaçıp gidecekmiş 🙂  Nereye kaçacaksa 😀 10 günde isyan etti adam, nasılmış kadın olmak 🙂

Sanırım ilk kez hayal kuruyorum pıtpıtla ilgili, acaba kız mı erkek mi? Kime benzeyecek ki? Ablasına benzer herhalde 🙂 Kaç kg doğacak acaba, sağlıklı olacak inşaallah, bol bol turşu yiyorum, annem “bu da kız” diyor 🙂 Hatta hayatımda hiç yemedim, 2 gün önce yarım limonu yedim sulu sulu 🙂 Kimisi de diyor ki, güzelleşmişim, erkek bebek güzelleştirirmiş 🙂 Sanırım yatmaktan olacak o bol bol uyumaktan diyorum gülüyorlar 🙂 Sağlıklı, sıhhatli, vatanına milletine dinine anne babasına hayırlı olsun da zerre kadar önemi yok bizim için cinsiyetinin 🙂

Bizi seven sevgili okurlar, güzel dilekleriniz ve dualarınızı gönderin e mi?

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Hamilelik güncesi, İzdüşüm içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

6 Responses to Pıtpıt :)

  1. Ahh canımm sevsinler onun pıt pıt atan kalbini. Allah’ın izniyle güzel olacak her şey inşallah.. Minik yavrunu kucağına alıp, Elif hanımın kıskançlıklarını da yazacaksın inşallah 😉 Öperim kocaman..

    • zehrasunay dedi ki:

      Sormaaa şimdiden başladı kıskançlıklara, ismi Elif’ten daha havalı bi şey olmamalıymış mesela:))) bi tane bebeklik battaniyesinden başka bir eşyasını kullandırmazmış bak bak:)) ben de öperim

  2. müberra dedi ki:

    inşallah her şey hayırlısıyla kolaylıkla güzellikle devam eder…çok sevgiler dualar bizden de:))

  3. merhaba..blogu yenı kesfettım…bu arada gezdımde..maşallah subhanalleh…yenı anneyı allah nazardan korusun:))))))

    bende beklerım sevgıler..

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

