8. hafta

Merhabalar, aynı sıkıntılarla halen yatmaktayım…Son doktor kontrolünde sıkıntıların sebebi anlaşıldı; plesenta previa… Yani halk dilinde bilinen ismiyle bebeğin eşinin konumunun yanlış olması. Bebek kesesi ile birlikte rahim içinde yukarlara yerleşmişken, eşi ona yakın bi yerlerde konumlanmak yerine rahim ağzına yerleşmiş. Var olan kanamanın nedeni buymuş. Bebeğin kalbi atıyor 🙂 Ama ben yatmadığım zamanlarda otururken hatta ev içerisinde dolaşırken bile ağrı ve kanama şikayetleri yaşıyorum. Bu durum hastaların büyük çoğunluğunda düzelirmiş, fakat düzelmediği durumlar da olabilirmiş. O durumda ne yapacağımızı sorduğumda biraz korkuttu doktor. İlerleyen zamanlarda kan kaybı annenin hayatını tehlikeye atabileceğinden dolayı gebeliğe son verebiliriz dedi… Bu cümleyi uzun uzun düşündüm 🙂 Ölüm riski, insan en sevdiklerinin yüzlerini, onları en son ne zaman gördüğünü, ne konuştuğunu falan düşünüyor, vedalaşamadan ayrılmak gibi bi şey… Tabi bu en uç nokta… 🙂 O kadar karamsar değilim… 9 ay boyunca plesenta toparlanmaz ise ben sürekli yatacakmışım :/ Hayırlısı olsun hakkımızda, zor bir süreç bizi bekliyor, her ihtimale kendimi hazırlamaya çalışıyorum… Bu arada bazı insanlar mesajlarıyla, sesleriyle, dualarıyla hatta rüyalarıyla yanımda olduklarını hissettiriyorlar 🙂 Çok mutlu oluyorum… Bazıları ise umursamaz durumdalar…Üzülüyor insan, tanımış oluyor hem biraz da… Bu gebelik mutlu sonla nihayetlense de nihayetlenmese de ben çevremdeki kişileri tanımış olacağım belki de bana getirisi bu olacak 🙂 Ha bi de olumsuz negatif yazanlar var mesela twitterdan… “Bu twiti yazana kadar dua etseydin” gibi… Yatmak zor… Yaşlı yatalak insanlarla empati geliştirmiş oldum bu sayede… Dilerim onlara da uzuunca bir süre yatak istirahati versin doktor da görsünler insan sıkılıyor mu sıkılmıyor mu 🙂 Şaka şaka o kadar da acımasız değilim 🙂 Allah herkese iyilik sağlık versin… Her şeye rağmen, kalbinin atışını dinlemek izlemek çok güzeldi…

Reklamlar

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Hamilelik güncesi, İzdüşüm içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to 8. hafta

  1. Kübrâ dedi ki:

    Ahh yawrumm benimm.. bebis de sen de iyi olun da insallah, varsin olsun yan gel yat 🙂 guzel dusun, dua et bol bool. Opuyorumm seni kocamann..

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s