Korku…

Bir önceki yazıda nasıl ümitli ve sevinçliymişim… Şimdi içimde kocaman korkular var, teşhis;”riskli gebelik”. Pazar sabahı ağlaya ağlaya gittim acile, doktor kalbi atıyor hala bir gün hastaneye alalım seni dedi, sonra bakarız… O gece serum, iğne ilaç zor ve sıkıcı bir gece geçirdim hastanede yalnız başıma… Ertesi sabah aynı şikayetler devam ediyordu, istersen taburcu edelim evde yat denildi, daha cazip geldi o odada yatmaktan, Allah düşürmesin de yokluklarını da göstermesin, hastanede kalmak kötü şey 😦 10 gün evde yatacağım şimdi… Yere paralel durumumu değiştirdiğim anda yeniden başlıyor şikayetler, ama çok sıkıldım 😦 Herşeyin en hayırlı şekilde sonuçlanmasını diliyorum Allah’tan, siz de benim/bizim için öyle dileyin olur mu?… Bu arada içimde atan kalp tam 7 haftallık olmuş, tabi hala atıyorsa :(…

9 ayı böyle geçirme ihtimali çok korkutuyor beni, oysa Elif’te öyle enerjiktim ki; okulda merdivenlerden hoplaya zıplaya inip çıkmama kızardı arkadaşlar… Gündüz gece yattığım için belki de gecenin 4’ünde uyanıp bunları yazdım, ha bi de hem oturur durumda olmamak hem de radyasyon vs. için cep tel ve PC’den uzak duruyorum; elimden geldiğince… Sağlıcakla kalın… Dualarınızı eksik etmeyin…

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Hamilelik güncesi, Havadan Sudan, İzdüşüm içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Korku…

  1. Mevlâ Şâfi isminin tecellisiyle sizi ve bebeğinizi korusun İnşAllah. Korkularınızı gidersin…

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

