Veee yeniden anne oluyorum :)

Doktora farklı bir şikayetle gittim… Zaten bu blogu eskiden beri okuyanlar bilir bir PCOS’lu olduğumu 🙂 Nerdeyse 3,5 yıldır iğne ilaç bir türlü kavuşamamıştık 2. bebeğimize 🙂 En son yazın çok büyük ağrılarla (gerçekten hayatımda öyle sancı görmedim) HSG çektirmiştim ve neticede kanallar da tıkalı çıkmıştı…Doktor  %5 lik bir ihtimal vermişti ki, onun yerine tüp bebek önermişti. Biz de bu ihtimali hiç düşünmeyip vazgeçmiştik 2. bebek isteğinden 🙂

Doktor bey; ki beni daha önceden de tanıyan, tedavimde belli bi süre rol oynayan kişidir, ultrason ekranına bakarak gülümsedi önce, sonra ekranı bana çevirip siyah küçücük halkayı işaret ederek, “hamilesin” dedi. O an nasıl hissettiğimi bilemiyorum 🙂 Birden ağlamaya başladım zaten. İnanamadım… Ben ultrason bölümünden çıkana kadar kendisi içeri geçip eşim ve kızıma söylemiş durumu… İçeri girdiğimde Elif  belime sarıldı “annee bebek varmış kardeşim gelecekmiş” diyerek 🙂 Onun o anki mutluluğunu görmek harikaydı. Eşim ise şaşkın şaşkın gülümsüyordu 🙂 Doktora ısrarla test yapmayacak mısınız diye sordum. Gülerek gerek olmadığını zaten göründüğünü eğer kendisine inanmıyorsam eczaneden bi test alıp görebileceğimi söyledi. Hemen çıkar çıkmaz bir test ve eve kadar sabredemeyip Özsüt’ün lavabosunda gördüğüm çift çizgi 🙂 Tüm sevdiklerimize haber verdik 🙂 Onlar da bizimle sevindiler 🙂 Ama halen düşük riskim devam ediyor…

Bu güzel gecede sizlerden bizim için dua istiyorum 🙂 Kocaman bir de MAAŞALLAH demenizi 🙂 Herkese hayırlı kandiller 🙂

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Hamilelik güncesi, Havadan Sudan, İzdüşüm içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

5 Responses to Veee yeniden anne oluyorum :)

  1. elif zeyrek dedi ki:

    Hayırlı bebekler olsun inşallah 😉 Piraye’de ki durum gibi olmuş 😉 Allahtan ümit kesilmiyor işte…

    • zehrasunay dedi ki:

      evet ama o kadar hızlı olmadı nerdeyse 8 ay sonra 🙂 Amin inşaallah teşekkürler:)

  2. Aslinur dedi ki:

    Canim benim, Allah saglikla, kolaylikla yavrunu kucagina almayi nasip etsin:)

  3. Kübrâ dedi ki:

    Dayanamadin dimi hemen yaziverdin 🙂 insan guzel bir haberi icinde cok saklayamiyor zaten. Dun aksam senin icin de dua et, hayirlisiyla saglikla sihhatle kucagina alsin insallah dedim. Amiiinnn dedim bir de kocamann 🙂 dikkat et kendine. Operimmm kocamnn. Bir de MASALLAH SUBHANALLAH TEBAREKALLAH 😉

  4. mesude dedi ki:

    inşallah sağlıklı bir şekilde alırsınız kucağınıza bebeğinizi, Allah şifa versin inşallah…

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

