Tatil…

“Hiç bu kadar çok istememiştim tatilin başlamasını” derken sen, “Hiç bu kadar çok bitmesini istememiştim tatilin” demediğime pişman yanımla yazayım bir kaç satır… Başından sonuna belirsizlikle ve bir çok seçenekle dolu olan 15 günlük bir süre bu tatil benim için. Eğer günler önceden alınmamış olsaydı uçak biletleri, hiç bir aşamasında kesinlik olmayacaktı bu sürenin… Oysa şimdi en azından 5 günlük zamanını nerde geçireceğim belli. Nerde geçireceğim belli olmasına belli de, nasıl geçireceğim belirsiz. Varış noktasında üzgün, kırık(başkaları tarafından), hırpalanmış ruh halleriyle bizi bekleyen insanlar var. Teselli cümleleri bana hep uzak oldu, ya inanmadığım cümleler kurmak istemediğimdendi bu, ya da acıyı bazen de yaşamanıngeçiştirmekten daha iyi olacağını düşündüğümdendi. “Hayat devam ediyor öyle ya da böyle, geçer, geçecek…” yapay cümleler, bırakalım insanlar acılarını da doya doya yaşasınlar… Elimden gelen tek şey dinlemek olacak sanırım, sabırla dinlemek…Biraz da bu yüzden bir an önce yaşansın bitsin istiyorum bu tatil. Tek üzüldüğüm nokta orada bulunan sevdiğim arkadaşlarıma vakit ayıramayacak olmam… Kendimi düşünmem sanki haksızlık olacak gibi hissediyorum onlara 😦

Çoookca heveslenip hazırlamamalı insan kendini bazı şeylere, planlar kurup bu planların suya düşmesi tarifsiz bir hüzne sevkediyor insanı. Bir kaçış, minik bir kaçamak, özgürlük, yalnızlık, muhabbet, sohbet, gülüşmeler, ağlaşmalar… Çokce şey ifade ediyordu oysa bu kez Ankara benim için. Ama yattı…Kim bilir belki başka bahara, umarım…

Hazırladığım hediyelerin yerine ulaştığını görmek, duymak, kocaman F Z harfleriyle şaşırmak sevinmek..:) Her zaman söylemişimdir, birileri için hediye almak, hazırlamak, vermek, sonra onun mutluluğunu görmek bazen başkasından aldığım hediyeden çok daha fazla mutlu ediyor beni 🙂 Yeni planlarım da var tabi bu noktada:) Bakın nasıl da yazmış yolladıklarımla ilgili postta güzel şeyleri Kübra🙂

Özleyeceklerim çok giderken ardımda bıraktığım, en başta da kedicim geliyor 🙂 Sonraaa internet 😛 Bir süre sosyal ağlardan mahrum kalacağım, blogdan da, anlık mesajlaşma servislerinden de… 🙂 Bu bir açıdan da iyi olacak belki, son zamanlarda uzuuun zaman harcıyordum internet ortamında, ama güzel insanlarda bir süre uzak kalmak kötü tabi… 2-3 kitap belirledim, fazla yormayacak cinsten zihnimi, çerez niyetine okurum umarım. Dönüşü iple çekiyorum 🙂

Veee şimdilik hoşçakalın…

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Havadan Sudan, İzdüşüm içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Tatil…

  1. Hayirli yolculuklar, yolculuk bazen yol gitmektir, bazen bildigini sandigin bilinmeze gitmektir, yolculukta ya soforsundur, direksiyon sendedir, yada yolcu koltugundasindir, arada sekerleme filan yaparsin 🙂

  2. nigde51 dedi ki:

    ÇİFTEHAN

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

