Hapşuuuuu…

Ailecek grip olduk sevgili bi’log, sanırım Elif bize getirdi bu mikrobu, o iyileşirken biz yakalandık, sonra tekrar ona geçmese bari.. 😀 kısır döngüye girmesek :P.

Aylar sonra nur topu gibi bir Pazartesi sendromum var bi de 🙂 Başka bir okula daha görevlendirdiler 3 saatcik… Her şey iyi hoş da lab. dökülüyor en az 2 günümü onları formatlamaya yeniden kurmaya ayırmam lazım, haftada yarım gün gittiğimi hesabedersek… Yaklaşık 1 ayda bitiririm artık:) Bi de okul acaip bir yerde, daracık sokakları aşıyorum döne dolaşa 🙂

Nerdeyse 2 aydır düzenli olarak gelmeye başlayan yeni yardımcım acaip kafa bi abla… Bi insan temizlik yaparken bu kadar neşeli olabilir mi? Geleceği günü iple çeker oldum, bana da pozitif enerji veriyor, şarkılar türküler, sohbet muhabbet, neşe 🙂 Bütün bunlar kesinlikle bulaşıcı…

Radyo dinleme alışkanlığı edindim, gündüz vakti kulaklık kulağımdan hiç düşmüyor 🙂 Bir sürü güzel ses ve program var, mesela İmbat TRT Fm’de akşam üstlerinde:)

Leyla ile Mecnun’u izlemeye başladım, çok gülüyorum:) Şimdiye kadar niye izlememişim ki sanki…

Bu aralar okuduğum kitap sürünüyor….Bitmiyor bitmiyooor…:)

Facebook ve sosyal medyayı ilk kez hayırlı bi şey için kullanıyorum, amaç her ne kadar sıkıntılı bir durumun çözümüne yönelik de olmuş oluyor olsa…Bu çabama verilen karşılıklar bile beni çooooook mutlu etti….:)

Elif hala 4lere kadar olan çarpım tablosunu ezberleyemedi 🙂 Süper zeki evladım benim:D

Bilmem siz de farkettiniz mi, hayatımda iyi ya da kötü ne varsa hepsine de gülümsüyorum artık çooook şükür 🙂

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Havadan Sudan içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Hapşuuuuu…

  1. banu dedi ki:

    “Senin yüzün hep gülsün” cümlesini yürekten gelerek söylediğim nadir insanlardansın. Şu sanal alemin, böyle gerçek dostları bana kazandırmış olması sanırım birçok söylentinin fos çıktığının işaretidir. Geçmiş olsun (ki geçmiştir çoktan) Sen Elif’in zekasıyla övünüyorsun ama benim kızım hala dokuzların çarpımında takılıyor, buna ne diyeceğiz peki? (kaçıncı sınıf olduğunu yazmayayım da iyice ortaya çıkmasın zekası :p) Yeni görevin de hayırlı olsun sevgili hocam 🙂

    • zehrasunay dedi ki:

      Bu cümleyi duymak çok güzel… 🙂 Geçti gitti sayılır grip sesimde kaldı sadece… Her sıkıntı böyle geçsin gitsin inşaallah.. 🙂 Ben de seni tanıdığım için çok mutluyum 🙂 Kocaman sevgiler

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

