Hediyelerim :)

Bir kaç gün evvel Kübracık bana ulaşıp zorla adresimi almayı başardı. Sözde ufacık bi şey yollayacakmış, sandım ki öğretmenler günü ile ilgili ” hediye göndermek isteyene adresimi verebilirim” twitimi okudu. Meğer başka bir twitmiş onu harekete geçiren. Tüyap’a gittiklerini öğrendiğimde, “keşke İstanbul’da olsaydım, size nasıl imrendim” demiştim. İnsanın bir cümlesinden dolayı onu sevindirecek, notunda belirttiği gibi “ufacık da olsa gülümsetebildiyse” ne mutlu olacak insanlarla dost olması ne kadar mutluluk verici anlatamam. Ne ufacık gülümsemesi, tüm gün okulda ağzım kulaklarımda dolaştım ben 30.11.2011 günü.

Önemsenmek, sevilmek, düşünülmek, özenerek hazırlanan paket, içine yazılan not, kına gecesinden bana ayrıdığı küçük ayna, hatta aynanın içinde bir not daha 🙂 Bir insanın elinin değdiği bir kağıttan çok daha önemli benim için yazılan her şey 🙂 Bu arada belirtmeden geçemeyeceğim Elif ayna için büyük mücadeleler verdi, hatta ağladı bile ;benim olsuun diye 🙂 Sonunda da kondu, tabi bir şartla; kaybetmeyecek 🙂 Pakette Portakal Ağacı’nın adıma imzalanmış yemek kitabı var. Ne yalan söyliyim bu işe koca kişisi de az sevinmedi; hepsini tek tek deneyeceğimi biliyor çünkü 🙂

Hatırlanmak muhteşem bi duygu, beni böylesine kocaman gülümseten bu güzel insan da umarım hep güler… Mutlu olur ömür boyu…  Bloggerlar eskiden daha sık görüşürdü, hatta İstanbul’da buluşmuştuk bile bir kaç kez 🙂 İyi ki tanımışım dediğim öyle çok kişi var ki aralarında 🙂 Güzel insanlar… İşte bu güzel insanlardan ikisi de evlenmişti hani 🙂 Oviç&Kübi 🙂 Hep mutlu olun inşaallah

 

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Havadan Sudan, İzdüşüm içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

11 Responses to Hediyelerim :)

  1. mer dedi ki:

    ne yorumu yapayım? adresimi mi vereyim? :))

    kıskanmadım ki. napıyım ki.. 🙂

  2. Nilla dedi ki:

    Mervee biz de ikimiz yaparız.Napalım yanii

  3. mer dedi ki:

    yılbaşı ,kandil çekilişi yapalım twitter üzerinden eniyisi. 🙂
    yoksa böyle biri alır biri bakar olmaz yanii

  4. Kübrâ dedi ki:

    Oncelikle adresini zorla degil, ayila bayila verdin atma bi kere dermisim :p
    sevinecegini biliyordum, hatta acaba tahmin etmis midir diye de dusunmedim degil; ama sevindirici ki aklina gelmemis 🙂 cok hos seyler yazmissin yine, sen de beni cok cokk mutlu ettin sozlerinle. Onör duydum efendim :p
    Guzelll samimi dileklerin icin de tesekkur ederim, subat tatilinde istanbulda gorusmek uzere diyerek operimmm muccxx 🙂

    • zehrasunay dedi ki:

      O onör bana ait efenim :)) İstanbul… gözümde büyüyen yolculuk, hayırlısı bakalım:) İnşaallah görüşürüz ben de öperim 🙂
      Bu arada bu post kime nispet nevinden biraz da sizi gülümsetebilmek amacıyla yazılmış, resimlenmiş twitterdan haberdar edilmiştir :)) Anladınız siz onu :)))

      • mer dedi ki:

        ne güzel ne güzel…
        versene sen adresini bakayım… o aynayı almaya geleceğim :p

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

