Rüyalarda buluşuruz…

Eğer zihnim çok doluysa, söyleyeceklerimi söyleyememişsem, içime hapsetmişsem, gün boyu aklımda cümleler kurmuşsam ama ifade etmemişsem kendimi, üzgünsem, halen bir cevap beklentisi içerisindeysem; rüyalarım da evlere şenlik hale dönüşüyor. Özellikle bu dönemlerde daha fazla kitap okuyorum zihnim meşgul olsun da takılmayayım diye… Geç uyumaya alışmış bünye erkenden yatağa giriyor, alıyor kitabı eline ve ummadığı kadar erken uykuya dalıveriyor. Dün gece de aynısı oldu. İskender Pala’nın Od isimli son kitabı elimdeydi. Yunus Emre’nin hayatı anlatılıyor kitapta. Okurken uyumuşum, gece bi uyandımki; hiii olamaz Tapduk’un yolladığı altın hırkayı giymiş üzerine(altın hırka;eşimin pijaması, üstelik kitapta altın hırka falan da yok). Hemen açtım gözlerimi;

-Nasıl giyersin, o maddeten olmasa da manen altın hükmünde bir hırka…(bi yandan da pijamasını çekiştiriyorum adamcağızın)

-Hee evet bana bunu padişah yolladı

-(içimden kuruyorum; ne padişahı daha Osmanlı bile kurulmadı Selçuklular var daha, tabi bunları söyleyemiyorum hafiften kendime gelerek) dalga geçme benimle çok günah o hırkayı sana Tapduk… su versene çok susadım ben.

-Kendin alamaz mısın ya hu?

Yine de acır komik hallerime, getirir bi bardak su içerim ve derim ki;

-Bu verdiğin su, içimdeki yangını söndüremez bilesin erenler…

diyip uyurum geri 🙂 Bu son cümleyi kurarken kendime iyice geldim, hatta gülümsedim bile halime ama cümle çok güzel olmuştu, varsın içimde kalmasındı bari uykularımdakiler 🙂 Benzer bi olay da yazın İhsan Oktay Anar’ın Puslu Kıtalar Atlası’nda oldu. Bu kez de uyanıp “Eğer işinde sebat edersen, aseslikten humbaracıbaşılığa bile çıkarsın” dedim adama 😀 O da; “evet çalışırım ben merak etme humbaracıbaşı olucam” dedi cevaben… 🙂

Dün de Gtalk’tan kardeşimle konuşuyorum diye başka bir Mustafa’ya “nassın gurban” dedim 🙂 G+ sayesinde gtalk listesi de acaip kalabalıklaşmış, üstelik her ne hikmetse G+’ta erkek mevcut çoğunlukta… Üstelik sınavını sordum, sınava hiç girmemiş meğer ben Ales’ten bahsediyordum o KPDS dermiş 🙂  Yani olayın bütünü yanlış 🙂

Bi de dün bizim mahalleye bi mağaza açıldı “Kapatıyoruz!” sloganıyla hem de… Afişinde de fiyat bölümünde 3/1 yazıyor dikkat 🙂 Yurdum insanın sosyal zekasına diyecek yok, ama ya matematiksel zeka?

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Havadan Sudan, İzdüşüm içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Rüyalarda buluşuruz…

  1. zehrasunay dedi ki:

    Dengesizim vesselam, bu yazıyı yazdığım günün gecesinde saat 01:13 olmuş ve ben halen uyumamışım, üstelik yarın(yani bu gün) haftanın ilk iş günüyken benim için… Hiç aramamış olanın aramasını beklemek, hiç yazmamış olanın yazmasını beklemek gibi bi şey benimkisi…Neyi beklediğimin, hatta niçin beklediğimin bile ayırdımında değilim… Sadece bekliyorum böyle uykusuz gecelerde…

  2. zehrasunay dedi ki:

    Neyi bildim??

  3. zb dedi ki:

    matematik derslerinden ogrendigim sudur ki 3/1 demek 3 katina satiyoruz demektir! 🙂

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

