Aşk

Aşkın içinde ne varsa hepsini yaşıyordum seninle; tutku dersen, senden başka hiç bir şey görmüyordu gözüm, şevkat dersen, kılına zarar gelmesin diye titriyordum üstüne, merhamet dersen, kalbimi kırmalarını bile en fazla 1 dakikada affediveriyordum, özlemek dersen 1-2 saatlik ayrılık bile canımı actıyordu, kokun herkesinkinden daha güzeldi; derin derin içime çekiyordum mis gibi, kıskanma dersen herkeslerden kıskanıyordum seni deliler gibi, hem herkes sevsin istiyordum seni, hem sadece ben seveyim, gülümseyen fotoğraflarına saatlerce, bıkmadan, gözümü ayırmadan bakabiliyordum, ellerin, yanakların, saçların, gözlerin şimdiye kadar gördüğüm, dokunduğum en güzel şeylerdi. Attığın kahkahaları duyunca, gözlerim dolacak kadar mutlu oluyordum, yaşadığın her mutlu an beni de mutlu ediyordu, birileri çıkar da seni üzer diye ödüm kopuyordu……

Ve 13 Kasım 2004… Tam 7 yıl bitti, 25 yaşımda kucağıma alışımdan beri seni, sanki dün gibi. Seninle geçirdiğim zamanlarda hep şöyle söylerdim; “ben hiç aşık olmamışım”. Seni çok seviyorum küçük prensesim, çok yaşa, sağlıklı yaşa, mutlu yaşa, umutlu yaşa, kötü insanlardan uzakta yaşa,  hep sev, hep sevil ! İyi ki doğmuşsun canım kızım, iyi ki varsın hayatımda…

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı İzdüşüm içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

14 Responses to Aşk

  1. mavi balon dedi ki:

    ayy ne güzell :))) Rabbim uzun ömürler nasip etsin inşallahhhhh..

  2. müberra dedi ki:

    çok güzeeelll :)) maşallahhhh….

    • zehrasunay dedi ki:

      Öğrencilerin en güzeli, hem de anne:) Sağol bi tanem size de Osman Murat’la uzun ömürler

  3. Sümeyra Oyar dedi ki:

    duygular bu kadar güzelmi anlatılır yüreğine sağlık cnm iyiki doğmuş elifim iyiki tanımışım seni nice yaşlara sağlıkla inşallah

  4. banu dedi ki:

    bu yazını dün gece ff’i terk ederken görmüş, yarın okurum yorum yaparım diye söz vermiştim kendime. şimdi okumaya başladım. kızım arkamda şebnem ferah’tan sil baştan’ı çalıyor. bu yazıyla şarkı beni son derece etkiledi… ruh halim, seni tebrik etmeye ve minicik kızına uzun, sağlıklı, başarılı bir ömür dilememe engel değil elbette 🙂 şarkıda da dediği gibi, ne zaman olumlu “sil baştan”lar yaparsan hayatında, o anlarında güzel kızın ve diğer sevdiklerin yanında olsun sevgili öğretmenim 🙂

    • zehrasunay dedi ki:

      yaaa sil baştanlar… öyle kolay olsaydı keşke… Sağol canım 🙂 sana d kızınla uzun mutlu ömürler olsun

  5. bi dost dedi ki:

    iyi ki doğmuş minik cadı:) hayırlı, güzel bi ömrü olsun inşallah..

  6. erkanmaysen dedi ki:

    miniğe uzun, sağlıklı, başarılı ve hayırlı bir ömür diliyorum, yazıyı çok sevdim. ve bunu belirtmek için WordPress hesabı açtırdım. Yüreğinize sağlık.

    • zehrasunay dedi ki:

      Teşekkür ederim 🙂 ama yorum yazmak için wordpress hesabınızın olmasına gerek yoktu:)

  7. öyle biri dedi ki:

    Selamlar blog yazılarınızı sessiz sedasız tâkip ederken bu yazıya sessiz kalamadım, ömrünüzden aşkve sevgi hiç eksik olmasın, tüm yaratılmışlara, kıymet bilenlere, hakedenlere… Miniğin d. günü kutlu olsun, nice yaşlara

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

