Gerçek Üzüntüler

Ne zaman böyle eften püften gereksiz üzüntüler yaşasam, hemen peşi sıra gerçekten çok üzülüyorum. Ve önceki üzüntülerin ne kadar boş olduğunu farkediyorum… Sabah ilk derse girmeden önce aldığım bir telefon geceden bahsediyordu… 😦 Derslere nasıl girdim çıktım bilmiyorum, boğazım düğümlü, gözlerimde akmaya hazır yaşlarla… Hayatta en korktuğum şey sevdiklerimin benden önce veda etmesi hayata,  Allah’ım ne olur şifa ver…

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı İzdüşüm içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

14 Responses to Gerçek Üzüntüler

  1. mutfakteyze dedi ki:

    Allah acil şifalar versin…

  2. KamilCengiz dedi ki:

    Amin. Ne oldu bilmiyorum, yazdınız da ben mi kaçırdım bilmiyorum ama her kime ne olduysa Allah hayırlısıyla size bağışlasın.

  3. İlknur Kırbaş dedi ki:

    Acil şifalar diliyorum… Olumlu düşünün…sadece sakin ve olumlu düşünmeye odaklanın..
    sevgiler.

  4. More dedi ki:

    Rabbim acil şifalar versin inşallah…

  5. BETÜL dedi ki:

    geçmiş olsun hayırdır fatma??ciddi bişey yoktur inşallah..

    • zehrasunay dedi ki:

      Çok korkuttu bizi Betül babam, daha doğrusu annemi… Şimdilik sonuçlanmadı bakalım testler, Pazartesi eeg si var Niğde’de…Bu arada babanların falan haberleri yok…

  6. Cerkes Kızı dedi ki:

    çok geçmiş olsun Fzm..umarım kötü birşry yoktur. Rabbim babanı esirgesin..

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

