Bir nefes alımlık…

Çok sıkılmıştım, öyle böyle değil, ilk kez bir yaz tatilinde bu kadar uzun süre evimizde kaldık. Ramazan nedeniyle tatile gitmek istemedik. İyi de oldu bir açıdan sanırım şimdiye kadar olduğundan daha güzel geçti Ramazan, bakmayın bitmiş gibi yazdığıma, ne kaldı ki şunun şurasında? Sadece 11 gün 🙂 Belki evden mümkün olduğunca az çıkarak çok rahat geçirmeyi başardım oruçlu günleri. Öğleden sonraları aynı saatte uyumayı rutine bindirdim 🙂 Ramazan sonrası işe başlayınca çok özleyeceğim sanırım bu uyku saatlerimi. Bir de bol bol düşünmeye vaktim oldu. Enine boyuna, yerine oturtmam gerekenleri kısmen de olsa oturtabildim (sanırım).

2 gündür akşam namazlarında Elif bana eşlik ediyor, tuhaf bir huzur hissediyorum 🙂 Sol yanıma selam verince onun başını görmek, küçücük bedenini sevmek acaip mutlu edici bir şey 🙂 Hoş şu anda sadece akşam saatlerinde TV izleme iznini koparmak için kılsa da sadece günde bir kez 🙂 Hoşuma gidiyor onu öyle görmek.  Bir kısmını öğrendi okunacak sure ve duaların, onlarla idare diyor. 🙂

Yarın sabah bir arkadaşımın; arkadaş demek az gelir ona, dost daha güzel bir sıfattır. Oğullarının sünnet yemeği için Ankara’ya gideceğiz. Gitmişken de bir kaç gün kardeşimlerde kalacağız. Yeni evlilierin ilk yatılı misafirleri olacağız 🙂 Bana çok iyi geleceğini düşünüyorum bu küçücük Ankara kaçamağının. Kocatepe’deki kitap fuarı da var aklımda, bakalım fırsat bulursak oraya da gideriz.  Ankara ne özlenesi bir şehirsin sen…

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı İzdüşüm içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

