Korkular

“İnsanların çoğu kaybetmekten korktuğu için, sevmekten korkuyor.
Sevilmekten korkuyor, kendisini sevilmeye layık görmediği için.
Düşünmekten korkuyor, sorumluluk getireceği için.
Konuşmaktan korkuyor, eleştirilmekten korktuğu için.
Duygularını ifade etmekten korkuyor,reddedilmekten korktuğu için.
Yaşlanmaktan korkuyor, gençliğinin kıymetini bilmediği için.
Unutulmaktan korkuyor, dünyaya bişey vermediği için.
Ve ölmekten korkuyor, aslında yaşamayı bilmediği için”

W.Shakespeare

Yavaş yavaş, birer ikişer korkularımı yeniyorum 🙂 Bu iyi mi oluyor kötü mü bilmiyorum…

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Havadan Sudan, İzdüşüm içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

6 Responses to Korkular

  1. banu dedi ki:

    Hepsine bir dereceye kadar katılıyorum ama eleştirilmekten korktuğu için konuşmaktan korkuyor’u bana göre değil Shakespeare’in 🙂 Korkularımızı yendikçe yenileri oluşuyor ama gelenler gidenleri aratmıyor en azından. Sevgiler Zehra’cım 🙂

    • zehrasunay dedi ki:

      Haklısın yeni yeni korkular… Yaşla mı ilgili bilmiyorum ama büyüdükçe insan daha mı cesur oluyor ne?

  2. KamilCengiz dedi ki:

    Emin ol ki iyi oluyordur.

    • zehrasunay dedi ki:

      🙂 Teşekkürler… Yıllar yıllar oldu mimlenmeyeli, hani derler ya “elim deyince” yazarım ben de…

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

