Test 1-2

Bu yazıyı okuyan siz değerli insanlar bir kelime de olsa, yorumunuzla sesinizi bana duyurur musunuz?

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Havadan Sudan içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

20 Responses to Test 1-2

  1. banu dedi ki:

    hemen duyurayım sesimi. şöyle ki; nette olduğum zamanlarda, karşıma iyi tanıdığım bir arkadaşımın herhangi bir yazısı düşerse onu anında okur, değerlendirmemi gerek blogundan gerekse karşılaştığım platformdan mutlaka yaparım 🙂 sevgiler 🙂

  2. arbenek dedi ki:

    FF’ten yorum yapmak daha kolay ama… :))

  3. KamilCengiz dedi ki:

    takipteyim 🙂

  4. öyle biri dedi ki:

    sessizce takip edenlerdenim, yazın siz, siz hep yazın…

  5. Sevgi dedi ki:

    ben de varım:)

  6. anonymous dedi ki:

    kıyıda köşede kalmış bir takipçide benim..

  7. Ayhan SARI dedi ki:

    Merhaba Şems 40 Kural a bakmak için girmiştim diğer konularada bir göz atayım derken yorum atmadan geçemedim tebrikler güzel blog 🙂

  8. Abdullah dedi ki:

    Takipteyim! 🙂

  9. adem ilter dedi ki:

    okuyup, yorum yapmayanlardandım. şunu yazana kadar. haydi bismillah 🙂

  10. birisii dedi ki:

    73’ler… 🙂

  11. Cansu dedi ki:

    merhaba hocam bizim yaz stajını hatırlıyormusunuz burdan excel soruları yapardık mezun olalı çok oldu ama arasıra bakıyordum yine ben sevgiler

  12. Şamil dedi ki:

    Geldim, gördüm, yazdım 🙂 Bilog okuma alışkanlığım da yoktur 😛

  13. Selma dedi ki:

    Ara sıra okuduğumu biliyorsun Fatma abla, seviyorum seni 😉

  14. zehrasunay dedi ki:

    Var olun…

  15. Semra dedi ki:

    Bir sessiz yorumcu da burda var efendim, saygılar:)

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

