Aker’den hediye :)

İki gün önce ailecek gittiğimiz piknikte 5 saat boyunca masamızın üzerindeki ağaca tüneyip hiç kıpırdamadan duran bu sevimli kuş bana uğursuzluk değil uğur getirdi herhalde 🙂

Huzursuz geçen bir gecenin sabahında, facebookta amaçsızca dolaşırken, Aker Eşarp sayfasında bir ilan gördüm. Şöyle diyordu; “Arancia sayfamızı beğenen ve bizden hiç hediye kazanamayanlar arasında yapacağımız çekilişle……” Beğendim, kişisel bilgilerimi mail attım 🙂 Az önce aradı bir bey, ağzım kulaklarımda doğru dürüst konuşamadım bile 🙂 Mail atarken içime doğmuştu 🙂 Bir adet Cacharel marka eşarp kazanmışım. Teşekkürler Aker…

Kim demiş baykuş uğursuzluk getirir diye? 🙂 Belki  de kediciğin uğurudur 🙂 Ben şimdi bu hızla bir adet magnum yiyip bir de yat kazanırsam hiç şaşırmayın 😀

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Havadan Sudan, İzdüşüm içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

