Mersin-Ayaş

En çok Elif için küçük bir tatil yapalım istedik. Niğde’ye en yakın yeri seçelim dedik ki, yol uzun sürmesin. Mersin’de Erdemli’den 10 km sonra, Kızkalesi’nden 7 km önce yer alan küçük bir kasaba Ayaş. Sadece 5 adet plajı var ve oldukça sakin. En güzel yanı da bu zaten, sakin olması. Denizi temiz, kumu güzel ve çok sığ. Biz Yemişkumu plajına yakın bir yerde kaldık. Mekanın ismi Tolga Motel. Sahipleri ve çalışanları çok sıcak insanlar. Yemekleri de çok güzel, tantuniye doydum bu sefer diyebilirim. 🙂 Kızkalesi Ayaş’a göre daha hareketli ve kalabalık. Sıcak sevmez bir insan olarak yandım 🙂 İçanadolu’nun gözünü seveyim. 🙂 Haa bu arada yüzmeyi öğrendim, hem de ne biçim, serbest, sırt üstü, kurbağlama, kelebek 🙂 Denizde kolay, bakalım havuz aynı tecrübeyi yaşatacak mı 🙂

Dönüşte Mersin Forum’a uğradık biraz alışveriş falan. Artık benim de Nirvana hırkam var. Yağmurlu günlerde mutfak balkonundaki camın önü ideal, elime alır bir fincan kahvemi derin depresyonlara dalabilirim hırkamla 😀 Şaka bir yana da bu forum mevzuunu neden yazdım; Mersin Forum’daki D&R ‘da bulunan görevliler mi bu kadar kaba ve üstten bakan tipler insana, yoksa D&R’ların hepsinde çalışanlar mı aynı? Hayır Mersin sevmezliğimi Ayaş insanlarının sıcaklığıyla attım derken böylesi bi tuhaf oldu. Sana hangi mantalite böyle bir hak verir ki; nasıl ötekileştirirsin insanları dış görünüşüyle, siyasal ya da etnik kimliğiyle? Hayır birader sen kim oluyorsun? Sanırsın ki ordaki tüm kitapları okumuş kültür abidesi oluvermiş… Tavırları çok iticiydi. Tuhaf bir “senin ne işin var ki burada” cılık sezdim. Ki hislerimde yanılmam. Pişman oldum neticede ordan aldığım kitaba da… İnternet neyime yetmiyorsa… Sebahattin Ali’ye bayıldım Kürk Mantolu Madonna’sına, yolda bitirdim, hemen diğer bir kitabını daha okumak istedim, tek suçum buydu, sanırım bir de başörtülü olmak…

Ben kimseye saygısızlık etmiyorsam siyasal kimliklerinden ötürü, hatta sevebiliyorsam, hatta çooooook sevebiliyorsam… Neden böyle yaparlar anlamam ki… Genellemeli mi, genellememeli mi… 😦

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Gezdikçe, İzdüşüm içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

3 Responses to Mersin-Ayaş

  1. BURAK KÜÇÜK dedi ki:

    BLOG YAZINIZI OKUDUM.HAFTAYA BEN DE AYAŞA GİDECEM.VE BU İLK GİDİŞİM OLACAK.SENDEN ALDIĞIM DUYUMLARA GÖRE GÜZEL BİR YERE BENZİYOR. AYRICA D&R OLAYINI KAFANA TAKMA. BENDEN SANA TAWSİYE 🙂 HA BU ARADA BAŞÖRTÜSÜ DE YAKIŞMIŞ :))

  2. Arzu Fatma Dogan dedi ki:

    Sen gel yine de genelleme derim 😉 Hem bir daha seferki gelisinize –ben de orda olurum– sizi Tarsus’ta agirlayip bir kunefe yedirirsek ne de keyifle anarsin Mersin’i 🙂 Ahh Yemiskumu, cocuklugum… Cok guzeldir denizi de kumu da…

  3. Mersin yemişkumu tatil için güzel yerlerdendir. Orada tatili ucuz ve kaliteli yapabilirsiniz. 🙂

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

