Kimliksiz

2011 yapımı bir aksiyon filmi. IMDB puanı 7.0 idi akşam baktığımda. Oldukça sürükleyici ve şaşırtıcı bir film. Bir biyoteknoloji konferasına katılmak için Berlin’e gelen Dr. Martin Harris (Liam Neson) bir trafik kazası geçirir ve uyandığında karısı dahil hiç kimse onu tanımamaktadır. Üstelik artık bir başkası Martin Harris olmuştur ve kimseyi inandıramaz. Yabancı bir ülkede kimliksiz bir şekilde çaresiz kalır bu da yetmiyormuş gibi peşinde onu öldürmeye çalışan karanlık adamlar da vardır. 🙂 Neticede zamanınız varsa ve aksiyon filmlerinden hoşlanıyorsanız severek izlersiniz.

Bu arada ben bu yaz mevsiminde faranjitin de eşlik ettiği şiddetli bir gribe yakalandım. İlaçların da etkisiyle sanırım okuldan geldikten sonra neredeyse tüm öğleden sonralarını uyuyarak geçiriyorum. Bol halisünasyonlu (bu kelime bana şunu  hatırlatıyor her seferinde 🙂 )  rüyalar görüyorum. Bazıları fazla gerçekçi 🙂 Seminerler devam ediyor, bu arada belki de öğretmenliğin en saçma kısmı bu, sabah saat 09:00-12:00 arası bomboş oturtulan bir meslek grubuyuz. Madem bir mesaimiz var bari bize faydalı, kendimizi geliştirebileceğimiz etkinlikler olsa.

Tatile kısmen de olsa girdik neticede, sıkıcı başladı, du bakalım öyle mi devam edecek 🙂 İnsanoğlu bir garip vesselam, tatil gelsin diye gün sayan ben şimdiden sıkılmaya da başladım 🙂

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Havadan Sudan, İzledikçe içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

