Yabancılık

İçinde bulunduğum topluluklarda hissettiğim şey tam da bu son zamanlarda. Eskiden aynı gruplarla ilgili olarak hissettiğim o aidiyetlik durumunun vermiş olduğu huzur yerini rahatsızlığa bıraktı. Elimde olmadan belki de, insanların tavırlarını, konuşmalarını sorgular, bakışlarından rahatsız olur oldum. Bu gibi zamanlarda sıkılganlığımı ister istemez dışa da vuruyorum, kimseyi eleştirmek ya da uyararak kırmaktansa mümkün olduğunca çabuk ayrılmaya gayret ediyorum mekandan.

Belki bu durumum benim biraz “kendini beğenmişlik” sıfatıyla da yargılanmama sebep olabiliyor. Oysa genelde tam tersini hissederim. Bir de benim bu halim mi sebep oluyor bilmiyorum ama, o insanlar birden bire okumuş oldukları okullardan vs. bahsetmeye başlıyorlar. Sanki ben senden aşağı değilim demeye getirir gibi. Halbu ki hiç aşağılama gibi bir niyetim yok. Sıkılıyorum çoğundan, sadece bu.

Demek ki düşünceler de duygular da değişebiliyormuş. Gün geliyor sevdiğin şeyler artık sevmediklerin oluverirken, gün geliyor aklının ucundan geçmeyen şeylerden hoşlanmaya başlayabiliyorsun. Velhasıl karışık düşünceler ve duygulardayım 🙂

Mevlana’nın dediği gibi yeni şeyler söylemek, yeni şeyler düşünmek, yeni şeyler hissetmek lazım;

Yeniliğe Doğru

Her gün bir yerden göçmek ne iyi
Her gün bir yere konmak ne güzel
Bulanmadan, donmadan
Akmak ne hoş

Dünle beraber
Gitti cancağızım

Ne kadar söz varsa
Düne ait
Şimdi yeni şeyler
Söylemek lazım

 

Mevlana Celaleddin Rumi

Bu arada babalar günüymüş, anneler günü gibi gürültü patırtı olmasa da :);  babalar da kutlanmayı hakediyor. Blogumu okuyan bir baba var ise eğer, onun da gününü kutlarım. 🙂

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Havadan Sudan, İzdüşüm içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

