Nur topu gibi bir kaç damat adayımız var!

Sabah kahvaltı hazırlarken gelen itiraf beni şoke etti;

-Anne ben evleneceğim kişiyi seçtim, aslında iki kişi seçtim …. ya da … ile evleneceğim. Ama …. daha iyi .

-Şimdi sen biraz küçüksün evleneceğin kişiyi seçmek için değil mi?

-Yani küçüğüm de, o da dursun orda yani daha iyisini bulamazsam büyüyünce … ile evlenirim.

-Peki haberi var mı ….’nin?

-Yok sır bu bi tek …. biliyor. O da ya …. ile ya da benim ikinci seçeneğimle evlenecek kararmızı verdik.

-Tamam sen bilirsin de bence bunu herkesle paylaşma.

-Söyleyim n’olur ki?

-Bence baban duyara biraz kızabilir

-Tamam ona söylemeyiz. Anne elini cebine sokup yürüyen erkekler çirkin olur di mi?

-Nasıl yani?

-Yürürken diyorum..işte böyle, iki elini cebine soktuysa yakışıklı bile olsa çirkin olur.

-Hmm olabilir (kafası allak bullak olmuş anne, cevap geçiştiriyor) Kim ki o yakışıklı olup ellerini cebine sokan?

-…. var ya hani sınıfta o zaten çirkin de, bi de … var aslında yakışıklı ama eli cebinde olunca çirkin olur di mi anne?

-Evet (?!!|<4+%&)

-Babam mesela elleri cebinde yürüse çirkin olmaz mı sence?

-Hmmm olur, başka kim yakışıklı? (ağızdan laf almaya çalışan anne)

-Öğretmenim en yakışıklısı, ooo ondan daha yakışıklısını hiç görmedim.

-Başka?

-Dayım da çok, bi de hani …. var ya onla da evlensem olur yani….

***

O an kafam çok karıştı nasıl yaklaşacağımı da bilemedim. Ama anlatması hoşuma gitti. Büyüyünce de böyle anlatsa, otursak konuşsak, dertleşsek…İlkokul 1. sınıfta evlilik hayallerinde bi kızım var, gelinlik modelini bile düşünüyor 🙂 Yedekte adaylar belirliyor, daha iyisini bulamazsa onlar bi köşede dursun diyor 🙂 3 yaşındayken “Allah bizi severse kucağına neden almıyor?” sorusuna afalladığım kadar afalladım 🙂 Sanırım anasınıfındaki aşkını unuttu 🙂

Nasıl yaklaşılmalı, üzerinde durulmalı mı, durulmamalı mı? böyle şeyler düşünmesinin yanlış olduğu mu belirtilmeli yoksa hayal kurması engellenmemeli mi? Bütün bunlar için 7 yaş çok erken değil mi? Hatta 6,5? Kafam karışık velhasılı kelam.

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Havadan Sudan, İzdüşüm içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

