Aşk Tesadüfleri Sever & İncir Reçeli

İzledik geçenlerde, ne kadar da övülmüştü halbuki… Tamam çok duygusaldı ağlattı sonunda falan ama dizi izler gibi izledim. Tek güzel yanı muhteşem Ankara görüntüleriydi. Ankara aşık olunası bir şehir. Kimisine göre gridir, soğuktur da hatta, ama ben çok severim,sanırım öğrenciliğimin orda geçmesi etkili. Ama filmin bu denli beğenilmesinde bence başrol oyuncusunun etkisi büyük; Mehmet Günsur. Yakışıklılığıyla, film boyunca sempatik gülücükler dağıtmasıyla reytingleri götürdü 🙂 Neticede çok da sevmedim ben, klasik bir yerli senaryo, sıradan…

Bu film de sosyal medyada çokca beğenilen, övgüler yağdırılan bir filmdi. Yapayalnız izledim gecenin bir yarısı… Bence Aşk Tesadüfleri Sever’den daha güzeldi, en azından senaryo biraz daha ilgi çekici idi, kızın her hali çok şirindi. Erkek oyuncu çok başarılıydı. Kendini postitlere vurup eve hapsetmesi gerçekçi bir hüzün yaşattı bana.  Hani Mevlana’nın bir sözü var ya; “Gördüğünü herkes sever ama sen asıl görmediklerini seveceksin. Sözde değil, özde aşk istiyorsan şayet, TEN’e değil, CAN’a değeceksin.” işte tam da bunu anlatıyordu. Halil Sezai Paracıkoğlu’nun söylediği şarkı da çok hoştu filmde. Kötü değildi ama neticede öyle çok çok övgü alası bir film değildi.

Ve işte o şarkı Duman-İsyan;

Benim bu derdim
Ne yağan yağmurda
Ne yalancı sonbaharda
Ne bomboş sokaklarda…

Kırılmış her yanım
Kaybolur zaman saçlarında
Gözlerim sokaklarda
Sebebi isyan aşkım…

İçim yanar, içim kanar da
İsyan !..
Geriye bir avuç yalan…
Beni bu derde sen attın da, gittin ya kafam hep duman…

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı İzledikçe içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

