Gidiş

Şiir okumak istediğim nadir zamanların birinde, alıp elime  Birhan Keskin’in “Kim Bağışlayacak Beni” sini rastgele açıyorum tıpkı eski zamanlardaki gibi… İşte bu şiir çıkıyor karşıma, hoşuma gidiyor ve paylaşıyorum, hepsi bu.

Gidiş

Senin gözlerin benim gerçeğim

(sendeki telaşa onlarla inandım)

bakmıyor bana, benden uzakta

Aramızdaki mesafede gerilen

bir teli inletiyorum seninle

sesi ben duyuyorum tek,

bir şey duyduğu yok kimsenin

 benden başka.

Bir hülyanın hatırasında

kasıp kavuruyorum kendimi

diyorlar ki, hayat yalandır,

aşk da.

nasıl inanırım, o;

olmak istemiş de olmamış

bir yarım nefes gibi şuramda.

Sana dokunamayacak kadar

ürkek kalmış olduğum bu mesafeden

dön/erken sen

önce ayaklarının gerçekliğine inandır beni,

inanmak istesem de

senin gidişin yalandır bende.

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Şiir içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

