Yahşi Cazibe & Berkay Gülüm

Bu yılın belki en çok güldüğümüz anlarını tv karşısında geçirdiğimiz bir gerçek maalesef… Bu diziyi severek izledik, gerçi son  zamanlarda sıktı, 1-2 aydır pek de izlediğimiz söylenemez. Bu gün tam da bu bölümüne denk geldik dizinin, kanalları dolaşırken, şarkıdan ziyade sözleri hoşuma gitti, görüntüler de izlenmişlik olunca bir duygulandım bile hatta 🙂 Keyfim yok gerçi ama işte dinlenilesi bi şarkı…

Tuhaf bir gün geçirdik bu gün. Geleneksel aylık kebap yeme etkinliğimizi yaptıktan sonra 6 bayan + 4 çocuk, yeni açılan başka bir mekana sırf pasta yemeye gittik 🙂 Çocuklaşıyor muyuz nedir bir araya gelince 🙂 20 gün kadar sonra da aynı ekiple sabah 05:00 treniyle Mersin’e gitmeye karar verdik, gidersek oradaki halimiz nasıl olur acaba 🙂 Esasında bazen ayak uyduramadığım hissine de kapılmıyorum değil onlara, yabancılaşıyorum gderek çevreme, sanki daha bi oturaklı olmalıymışım gibi düşünüyorum, biraz daha yaşlı hissediyorum ruhen 🙂 Aslında en gençlerinden olmama rağmen…

Sonra kısa bir Niğde turu, cadde ortasında rengarenk laleler ile poz vermeler 🙂 Poz verirken yakalanmalar  🙂 Haa sabahı unuttum, bursluluk sınavı salon başkanlığı, salonda tanıştığım gözetmen bayanın hayat hikayesi, 10 yıl sonra gelen ikizlerin ardından gelen meme kanseri… Dinlerken ağlamamak için zor tuttum kendimi, sonra aynı bayandan gelen farklı bir etkinlik daveti… Hangi birine yetişeceksem ona da heveslenmeler…

Yoruldum aslında kimseyi kıramayıp girdiğim kadın günleri yordu beni, yetişemememek yordu, Elif’in okulu, ödevi, müzik kursu, Kuran kursu, okul, iş, ev arasında mekik dokumak yordu. Hiç bir şeye odaklanamamak yordu, unutkanlık yordu, hissettiklerimi açıkca ifade edememek yordu, bahaneler arkasına saklanmalarım yordu, parantez açamayışım yordu hayata, “ben de böyleyken böyleyim işte elimde değil” diyemeyişim yordu, bastırmayı beceremediğim duygularım beni çok yordu………Düğün telaşı vardı bir de 🙂 Mutlular ya çok şükür maaşallah:) O tatlı bir yorgunluktu… Bütün bu koşturma arasında ömür bitiyor, ne garip.

Bazen alır arabayı giderdim, hafif bir şarkı eşiliğinde, ağır ağır sürerek kafamı dinlerdim, düşünürdüm ya da hiç bişey düşünmezdim. Onu bile özledim…

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı İzdüşüm içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Yahşi Cazibe & Berkay Gülüm

  1. recephilmi dedi ki:

    Dolu dolu geçiyor yani günleriniz, ne güzel…

    • zehrasunay dedi ki:

      🙂 evet nasıl geçiyor anlamıyorum bile… Sizin sitenize ne oldu? En son kayıt “An’ane” olmuş, yöneticiler değişmiş… com uzantılı olan da açılmıyor?

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

