Kar Tatili

Birden bire geldi kış. Gariptir hiç böyle olmamıştı. Daha Perşembe günü günlük güneşlikti ortalık. Pazar günü yağdı da yağdı. Gece yarısında belediyenin anonsuyla öğrendik tatili, ertesi gün eridi gündüz ama bir gün daha eklendi tatile. Pencereden bakıyorum da haksız sayılmazlarmış, yine yağıyor. Apartmanın arkasındaki çocuk parkına indik Elif’le birlikte 🙂 Kar topu oynadım yıllar sonra, bir sürü çocuk vardı 🙂 Heryer bembeyaz, muhteşem bir görüntü. Tüm kirleri silinmiş gibi yaşamın. Keşke öyle olsa.

Yarın doktor kontrolüm var. 4 gündür kuru soğan kaynatıp suyunu içiyorum. Millet yazmış da yazmış. Sanki gerçekten işe yarar gibi geldi bana da, bilemiyorum yarın görücez bakalım küçülme olmuş mu kistciğimde 🙂

Bu arada aşırı bir duygusallaştım son günlerde. Ütü yaparken mesela bu gece, kendi kendime sızlanıyorken; bıkmışken belki de… Dedim ki; onlar olmasa, ütülenecek kıyafetleri de olmazdı, kendileri de olmazdı. Yapayalnız mutlu mu olurdun? Sonra sarılıp minik bi bluza ağladım bir iki dakika. İyi ki varlar falan dedim kendi kendime… Pencereden dışarıyı izledim sonra, biraz örgü ördüm hatta, ıhlamur bile pişirdim patlattığım mısırlarımın yanında.

Inception filmini izledik bi de. Acaip bi kurgusu var, adam baya kafa patlatmış yazarken belli. Hayır ben ister miydim ki birileri benim rüyalarıma girsin, görsün falan? Hiç sanmıyorum. Abuk sabuk çok rüyam olur benim. Hayatımda hiç görmediğim insanları görürüm bazen en yakınımda. Mesela geçmiş yıllarda gerçek hayatta hiç tanımadığım, bilmediğim birini görüyordum sürekli. Bir erkek; ölüyordum rüyalarda bi kerecik baksa da gülümsese diye. Farklı zamanlarda farklı mekanlarda ama hep aynı adam. Tanımıyordu, konuşmuyorduk, platonik aşık gibi, bi kere baksa ve gülümsese diye bekleyip duruyordum. 🙂 Hala gülümsemedi o ayrı 🙂 Hah işte al bu rüyanın içine koy eşini. :p ı ıh 😀

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Havadan Sudan, PCOS, Uncategorized, İzdüşüm, İzledikçe içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

