1.Sınıf Halleri(2)

Koskoca 3 ay geride kaldı. Elif Begüm artık bir okur-yazar. 🙂 İlk haftalardaki sıkıntılar yavaş yavaş azaldı, paniklemiştim işin doğrusu, yapamayacak gibi bile gelmişti zaman zaman. Sinirlenip üzmüştüm de hatta ödev yapmak istmiyor diye 😦 Yavaş da olsa, heceleyerek de olsa artık herşeyi okuyor minnoşum 🙂 “Bana bir harf öğretenin 40 yıl kölesi olurum” sözünü anımsıyorum zaman zaman. Öğretmenimiz de öyle iyi bir öğretmen ki; asla sıkmadı, bunaltmadı, koşturmadı çocukları. Bazı konularda da onu örnek aldığını farkediyorum, mesela dağa çıkmak istiyor, “nasıl gidiliyormuş sorsak” diyor bazen, “ben de gitar çalmayı öğreneceğim” diyor. Sınıfta ona göz kırpmasını, burnuna “pıt” yapmasını bile sevinerek anlatıyor. Kısacası seviyor. İnşaallah tayini çıkmaz 🙂

2004’ün Kasım’ından beri hayatıma ışık katıyor Elif’in varlığı. Tuhaf bi duygu annelik, hem çok güzel, hem çok zor. Dün ben ağlarken yanağımı okşadı. “Sen ağlayınca ben de üzülüyorum, ağlayacak gibi oluyorum” dedi. “Kardeşim olmazsa da olmasın boşver sen zaten benim kardeşim sayılırsın, oynuyoruz ikimiz yeter” bile dedi… O büyüdükçe ben de büyüyorum sanırım yavaş yavaş… Allah’ım hiç ayırmasın bizi, uzun uzun sağlıklı ömürler versin, güzel günler getirsin 🙂
PS:Kızımın sınıfının bir web adresi bile var http://www.okulbahcesi.net 🙂

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Havadan Sudan, Uncategorized, İzdüşüm içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

9 Responses to 1.Sınıf Halleri(2)

  1. Orhan dedi ki:

    Herkese bu kadar güzel duyguları tatmasını diliyorum. İnşallah duaların kabul olur da sağlıklı uzun ömürler sürersiniz. Yazın çok güzel olmuş, duygularını paylaşman gerçekten güzel.

  2. Kubi$ dedi ki:

    oyy kuzuu yaa..
    Maşallahh O’na..
    çocuukların okuma yazma işleri daha bi karışık olmuş meğer ben de yeni farkettim..
    El yazısıyla yazmalar, harfleri ses olarak çıkartmalar fln şaşırdım.. Daha nice nice başarılarını görürsün inşallah..

    Sıkma canını.. Rabbim hayırlısıyla gönlünden geçeni nasip eder inşallah..
    Allah’a emanetsin Fezeem 😉

    • zehrasunay dedi ki:

      Evet canım el yazısı işi biraz zor gibi başta ama alışınca kolaylaşıyo, hızlı hızlı kıvırıp çevirip yazıyor 🙂 Hayırlısı olsun inşallah 🙂

  3. semra dedi ki:

    Küçücük yaşına rağmen ne kadar büyük konuşuyor değil mi?Okurken gözlerimin önüne getirdim de; ağlayan annesini teselli eden halini..Ne mutlu sana..
    Ben de güzel heyecanlar duymaktayım bu aralar..

  4. semra dedi ki:

    evet doğru tahmin, yaza biz de üç kişi olacağız inşallah:)

  5. semra dedi ki:

    Daha belli değil,ocakta kesinleşir herhalde..Biz de sabırsızlıkla bekliyoruz:)

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

