Bir PCOS'lunun seyir defteri

Yine doktordaydım, 5 doz Serophene kullanımı neticesinde nur topu gibi bir kistim var artık… Onlar küçülsün diye ve hatta sağlam bir yumurta oluşsun diye Glukofen+Serophene kullandım ama neticeye bak… “Beklediğimiz sonucu elde edemedik sende” dedi doktor. Nası bi bünye ise… Yaklaşık 4 cm çapında, sol overde. Pek iyi hissetmiyorum neticede kendimi. Hatta hiç iyi hissetmiyorum. Sinirliyim, üzgünüm, şaşkınım… Bi de üstüne üstlük gittiğim ikinci okulun müdürü ben hastahanedeyken arayıp fırçalamaya kalkıştı. Neden haber vermiyormuşum. Bir gün öncesi kurum telefonundan arayıp müdür yardımcısına haber vermiştim oysa, yarın sevkliyim de demiştim hem. Ona söyleme bana söyle diyor. Ben nerden bileyim senin müdür yardımcının sabah geç geldiğini, hayır ben nerden bileyim senin cep telefonunu? Okuul aramış söylemişim işte bana sormasana hesabını. Herkese çatabilirim şu an… Herkesi kırabilirim, herşeye alınabilirim. 😦

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı PCOS, İzdüşüm içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Bir PCOS'lunun seyir defteri

  1. murat dedi ki:

    hocam geçmiş olsun. umarım bir sorun olmadan atlatırsınız bu süreci… böyle insanlara da takılmayın şahsi görüşüm. siz gerekeni yapmışsınız haber vermişsiniz.

    geçmiş olsun gene.

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

