–Gına Gelmek–

Bir meslektaşımdan alıntıdır 🙂 Tam da hislerime tercümedir 😦 Çok pişmanım ben bu mesleği ya da bu branşı seçtiğim, okuduğum için…

“Aşağıdakiler kimin görevidir ?

Web sitesi yapmak , güncellemek ,yedeklemek hesapları yenilemek ödemeleri takip etmek Okulda tamirci muamelesi görmek. Dersine girmediğim beni tamirci sanan, abi diye seslenen öğrenciye gülümsemek Öğretmenlerin evlerine servise gitmek Cebinden flash diski çıkarıp şunu bir tarat diyen öğretmene derhal demek Kulüp ve rehberlik dosyaları için gerekli evrakları internetten araştırmak ve ilgili öğretmene teslim etmek Yazılması gereken her türlü yazıyı yazmak düzeltmek yazıcıdan çıkarmak ,olmadıysa başa dönüp tekrar yapmak Bütün komisyonlarda görev almak. Prize takılan bütün elektronik cihazlar hakkında bilgi sahibi olmak tamir etmek kimseyi hayal kırıklığına uğratmamak Okulun web adresini bile bilmeyen öğretmenlerin müdür bey web sitemiz neden güncellenmiyor sorusunu duyar duymaz müdürün size bakmasını beklemeden tamam diye kafa sallamak Her törende görevli olmak .Her törene sunum hazırlamak.Projeksiyonu kasayı monitörü kucaklamak törene hazırlamak program bitiminde yalnız kalmak aleti edavatı toplamak Hergün okula gelince ayaküstü internet varmı ,bu internet niye yavaş, bu klavyeler neden f klavye, benim evdeki bilgisayar neden çalışmıyor, toplama mı iyi ,marka mı iyi, benim internet neden kopuyor, en iyi virüs programı hangisi, siz ne öğretmenisiniz, bilgisayarı kökten mi kapatalım, bu bilgisayar neden açılmıyor, bana en iyi programları getirir misin, benim flash diske ***** atarmısın, bana arabada dinlemek için cd yapar mısın, benim evdeki bilgisayar iyice yavaşladı hızlandırabilir misin, komşunun kablosuz ağına nasıl girerim, siz hacker mısınız, üniversite de bilgisayar sorusu çıkmıyor neden bunları anlatıyorsunuz ,biz bu dersi seçmedik ki test çözebilir miyiz ,oyun oynayabilir miyiz ,bu nasıl kuruluyor, youtube neden yasak, facebook a nasıl girilir, senin nasıl olsa boşssun çayı demler misin, benim bilgisayar format atar mısın gibi kanserojen etki bırakan bir çok soruya hergün onlarca kez maruz kalmak… Boş vakitlerde derse girmek Formatör olmayan bir öğretmenin yapması gereken işleri yapmak evraklarını hazırlamak. Özlük haklarını, görev tanımını bilememek Çıldırmamak, delirmemek ,kalp kırmamak ,sabretmek, yaradana sığınmak Gibi görevler kimin görevidir acaba ?”

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

5 Responses to –Gına Gelmek–

  1. selma dedi ki:

    merhaba Fatma abla , senin bloğuna arada bi takılıyorum . bu yazıyı gördüm de benim de hislerime tercüman oldu:) yalnız değilsiniz , biz Türkçe öğretmenleri de sizin kadar dertliyiz …

  2. selma dedi ki:

    yok , değiliz 🙂 sıkma canını

  3. hasan dedi ki:

    teşekkürler güzel paylaşım..

  4. kenan dedi ki:

    Haklısınız kesinlikle hatta telefondan anlarmısın televizyon bozuk ona bakarmısın eklemeliyiz:))Saçma dünyanın saçma işleri işte

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

