1. Sınıf

Kuzucum 1. sınıfa başladı… Ne zormuş, yarım sayfalık çizgi ödevlerini yaklaşık 4 saatte tamamladı 🙂 Şimdilik pek istekli değil, ilk günler çok hevesli idi fakat herşey bir gün düşüp dizlerini parçalamasıyla değişti… Şimdi ısrarla öğretmeninin kendisini hiç sevmediğini söylüyor, gerekçesi de, dizleri çok acıyorken öğretmeninin “önemli bişey yok” demesi bir de arada bir başka öğretmenler saçını okşarken, kendi öğretmeninin bunu yapmıyor oluşu 🙂 Eski okulundan ilgi ve aşırı sevgiye alışkın olunca burda da aynını bulamayınca belki soğudu biraz…İnşaallah düzelir, toparlar 😦 Onun bu hallerine canımın sıkılması bir yana, branşımla ilgili de sıkıntılıyım, her kafadan bir ses çıkıyor, ve muhtemelen beni boşu boşuna haftanın 5 günü çalıştırıp ödedikleri ücretleri 3-5 ay sonra faizi ile talep edecekler… Bunu da bile bile yapacaklar. Allah’a havale ediyorum… Bol stresli bir hafta geçirdik neticede, gerçi hafta bitmedi bakalım yarın ne gibi sürprizler(!) bekliyor beni 🙂 Keşke geçen haftaki Kozaklı kaçamağından bu hafta da yapsak, tavsiyemdir “Termalya Otel” biz çok eğlendik… Ha bu arada öğretmenlikten istifa etme gibi bir hayalim var 🙂 Arada kurup kurup gülümsüyorum… Bu sene istek, arzu sıfır. Biz bilişimcileri bu hale getirenler, 8-5 okulu beklemeye mecbur bırakanlar utansın. Formatör falan olmak istemiyorum, hatta ek ders de almak istemiyorum ama olmuyor 😦 Okulumu da sevmiyorum hem, misal bu gün başka bir okuldaydım, öyle güzeldi ki ortam, kasıntı kimse yoktu mesela neyse bu kadar saçmalamaca yeter… İçim sıkkın vesselam biraz da aktardım işte… Dua ediyorum bi sebep olsa ama hayırlı bir sebep, işimi değiştiriversem hatta ev hanımlığına bile razıyım… Mesela geçen sene yurt dışı başvuruları olmuştu da Suudi Arabistan için eşimi ikna edememiştim…Yine olsa, kazansak, toplasak pılımızı pırtımızı çeksek gitsek, sonra dönsek ben yine istifa etsem 😀

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Havadan Sudan, İzdüşüm içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

One Response to 1. Sınıf

  1. Ayşe Reşad dedi ki:

    Hadi gözünüz aydın ve kolay gele 🙂

    Arabistan’a bekleriz 😉

    Cidde’de Türk İlköğretim Okulu var..

    Riyad, Medine ve Mekke’de de yeni açıldı..

    Hakkınızda hayırlısı olsun..

    muhabbetle

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

